حضور پررنگ رزمندگان فاطمیون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب+عکس

کدخبر: 2309763

خانواده شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون، بسیجیان پایگاه شهدای فاطمیون و رزمندگان این لشکر نیز با بر افراشتن پرچم‌های زرد رنگ فاطمیون در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز 22 بهمن ما در سال 97 با شکوه تر از سال های گذشته توسط آحاد مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد. مرد و زن، پیر و جوان و بزگ و کوچک با نگرش های مختلف سیاسی در اقوام و قومیت های مختلف دوشادوش هم شعار مرگ بر آمریکا سر داده و نسبت به قدرت های استکباری دنیا اعلام انزجار کردند.

در این میان خانواده شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون، بسیجیان پایگاه شهدای فاطمیون و رزمندگان این لشکر نیز با بر افراشتن پرچم های زرد رنگ فاطمیون که بارها رعب و ترس بسیاری را بر دل تکفیری ها انداخته است، لباس رزم پوشیده و در کنار سایر مردم پیام وحدت و همدلی خود را اعلام داشته و آرمان های مقدس خود را نسبت به هویت انقلاب اسلامی فریاد کردند.

چرا آمریکا نام «فاطمیون» را در لیست تحریم خود قرار داد؟

تصاویری از حضور این رزمندگان در شهرهای مختلف از جمله مشهد و تهران قابل ملاحظه است. بخشی از این تصاویر که کاری از مرکز رسانه ای فاطمیون است در ادامه قابل مشاهده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: