امیر سرتیپ هادیان:

تیم آکروجت کوثر به زودی تشکیل می‌شود

کدخبر: 2309835

معاون هماهنگ‌‎کننده نیروی هوایی گفت: نیروی هوایی در ساخت جت‌های جنگنده کوثر و صاعقه، ساخت پهپاد‌ها و همچنین در ساخت تسلیحاتی همچون انواع بمب‌ها و موشک‌ها دستاورد‌های زیادی داشته است.

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ ‎کننده نیروی هوایی ارتش در گفت وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره خودکفایی در عرصه تامین نیازهای دفاعی گفت: بخش مهمی از آنچه که در حوزه هوایی و تجهیزات مربوط به دفاع هوایی در نمایشگاه اقتدار هوایی به نمایش درآمده بود، بومی و ساخت متخصصان داخلی کشورمان است.

وی افزود: نیروی هوایی در ساخت جت های جنگنده کوثر و صاعقه، ساخت پهپاد ها و همچنین در ساخت تسلیحاتی همچون انواع بمب ها و موشک ها دستاورد های زیادی داشته است. این دستاورد ها در حوزه تحقیقات و پژوهش، آموزش و و جنگ الکترونیک دستاورد های زیادی نیز قابل توجه است. معاون هماهنگ ‎کننده نیروی هوایی با اشاره به تدابیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تقویت بنیه دفاعی، تصریح کرد: تدابیر این عزیزان باعث شد تا امروز نیرو های مسلح ایران به عنوان بازوان قدرتمند میهن اسلامی در اوج اقتدار و توان رزم باشند. وی درباره زمان تشکیل تیم آکروجت نیروی هوایی از جنگنده های کوثر اذعان کرد: تشکیل این تیم در برنامه های نیروی هوایی قرار دارد البته بخشی از این تیم را در نمایشگاه کیش مشاهده کردیم. انشالله مردم به زودی شاهد تشکیل تیم آکروجت کوثر در کنار تیم صاعقه خواهند بود. انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: