صالح‌پور در گفت‌وگو با فارس:

مردم دیروز فریاد استقلال، آزادی و عظمت ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند

کدخبر: 2309849

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز گذشته اظهار داشت: مردم با حضور پر شور خود مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان زده و با مشت‌های گره کرده فریاد استقلال، آزادی و عظمت ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

سیدعلی صالح‌پور دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشکو مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور حضور، شکوه و ایثار مردم آزادۀ جمهوری اسلامی ایران بود. در این روزها حضرت امام خمینی که وارث میراث گرانبهای ائمه و خون‌های مجاهدان آزادی خواه بود توانست با تاسی از آموزه های اسلام ناب طومار رژیم طاغوتی را درهم پیچیدند و منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شود و نظم نوینی را که همگان منحصر در غرب یا شرق می دیدند بشکند و نظمی جدید و برگرفته از اسلام را به جهانیان معرفی کند وروح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کند.

وی ادامه داد: انقلابی که دستاوردهایش « دفاع از مظلوم» ،«ستیز با ظالم»، و تجلی « وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» است، محدود کردن دستاوردهایش به حوزه های صرفا مادی از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته‌ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ...ظلم به آن است، این انقلاب امید محرومان است و اکنون به چهل سالگی خود رسیده است.

این فعال دانشجویی افزود: تقارن یوم الله 22 بهمن با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) حاوی پیامی است حیاتی، پیامی به نام حضور و اثرگذاری بدنه ملت در سرنوشت خود. اگر بدنه اجتماعی امت پیامبر در زمان لازم موضع گیری و عمل و حضور به موقع از خود نشان میداد شاهد اتفاقات ناگوار بعد از فوت پیامبر نمی بودیم و شاید سرنوشت دیگری برای امت پیامبر رقم می‌خورد.

صالح‌پور تاکید کرد: ملت با حضور خود با موضع گیری خود با نظارت خود و افزایش نقش خود در ارکان حکومت می‌تواند سرنوشت خود را تغییر دهد. اکنون ایران بیش از هر زمانی به حضور و پیگیری واثر گذاری ملت نیاز دارد، امروز بیش تر از هر زمانی به شفافیت و نظارت مردمی در ساختارها نیازمندیم چراکه عده‌ای به نام آرمان‌های امام، دارند آن را تحریف می‌کنند، در نهادهایی که به اسم مستضعفان شکل گرفته است خون مستضعفان را درشیشه می کنند و با پول محرومان مانور تجمل می دهند.

وی ادامه داد:‌ راه اصلاح این انحراف‌ها از بین مردم می‌گذرد. باید با این انحرافات از طریق افزایش آگاهی مردم و افزایش نظارت مردمی و فشار افکار عمومی مبارزه کرد تا جامعه را از انحراف از مسیر راستین مصون داشت. باید حضور داشت و با آرمان های امام تجدید میثاق کرد و برخلاف قبل، باید این حضور و اثر گذاری مردمی درحوزه های مختلف وبه انحای مختلف ادامه یابد.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام های بی‌شماری را بر سر راه انقلاب می گستراند. دشمن از شبهه پراکنی های دینی و ترور و تهاجمات فرهنگی سال های گذشته، امروز به جنگ اقتصادی دست می یازد و نقطه اصلی تمرکز امروز دشمن بر سر مسئله معیشت مردم است. امروز باید با حضور موثر و تمرکز همگانی در حوزه افزایش کار آمدی نظام و حل مشکلات معیشتی مردم، پشتیبان کشور، انقلاب و ولایت فقیه بودن را در عمل ثابت کرد.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در شرایطی که جبهه دشمن به ویژه آمریکا در صدد است با همراهی برخی عناصر داخلی با بزک کردن چهره خود در دوران پسا‌برجام و عملیاتی ساختن راهبرد "نفوذ" با سناریوهای مختلف در حصار اراده و تصمیمات کشور رخنه و موریانه‌وار دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب را دنبال کند، برآحاد ملت و مسئولین کشور فرض است با هوشیاری و هوشمندی به رسالت خطیر تاریخی و انقلابی خود در قبال این توطئه بزرگ عمل کرده و دشمن را در این صحنه نیز همچون گذشته مأیوس کند.

وی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز گذشته اظهار داشت: مردم عزیز ایران اسلامی با حضور پر شور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان زده و با مشت‌های گره کرده فریاد استقلال، آزادی و عظمت ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: