پایان حفظ ۱۵ جزء توسط قرآن‌آموزان مراکز حفظ قرآن بیت‌الاحزان/ معرفی برگزیدگان

کدخبر: 2309882

مسابقات حفظ قرآن مقطع ۱۵ جزء بین مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم مؤسسه بیت‌الاحزان به میزبانی شهر قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس باپایان حفظ ۱۵ جزء قرآن توسط قرآن‌آموزان مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) مسابقات حفظ ۱۵ جزء قرآن به میزبانی قم برگزار شد.

این مسابقات باهمت مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن امام سجاد (ع) قم و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سالن همایش شهید آوینی اداره کل ارشاد استان برگزار و درپایان از برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

تلاوت قرآن کریم و اجرای برنامه حفظ قرآن توسط استاد احمد دباغ از جمله آیتم‌های اختتامیه بود و در ادامه حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان طی سخنانی از برکات مراکز شبانه‌روزی و تأثیر این مراکز در تحقق منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تربیت ده میلیون نفر حافظ کل قرآن کریم خبر داد و گفت: اگر بودجه‌های قرآنی به این مؤسسه پرداخت شود ظرف چند سال کوتاه ما این ده میلیون را به فضل خدا محقق خواهیم ساخت.

در پایان این مراسم برگزیدگان مسابقات معرفی شدند که اسامی آنها به شرح ذیل است؛

علی حیدری از یزد قرآن‌آموز مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن امام حسین (ع) محمدآباد استهبان

حمد محمدحسین، اهل کشور عراق قرآن‌آموز مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن امام حسن مجتبی(ع) لای‌خرمی استهبان

علیرضا قربانی از بهشهر قرآن‌آموز مرکز شبانه‌روزی ولیعصر(عج) تهران

به گزارش فارس امسال بیش از ۳۰۰ نفر در مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) مشغول تحصیل هستند که تاکنون ۱۶ جزء قرآن را حفظ کرده‌اند.

مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) حدود ۲۰ سال قبل کار خود را در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان استهبان آغاز کرد و طی این مدت شعب این مؤسسه در ۱۵۰ نقطه کشور گسترده شده است. همچنین این مؤسسه بنیانگذار اولین مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در کشور است و امسال بیش از ۳۰۰ قرآن‌آموز در ۱۵ مرکز شبانه‌روزی مؤسسه مشغول حفظ آیات الهی هستند.

باهمت بیت‌الاحزان تاکنون بیش از هزار و ۹۰۰ نفر حافظ کل ده‌‌ها هزار حافظ اجزاء مختلف تربیت شده است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: