منصوریان: می‌خواهیم با شکست الغرافه برای هفتمین بار لیگ قهرمانان را تجربه کنیم/ باید به لحاظ فکری و فیزیکی در بهترین فرم خود باشیم

کدخبر: 2311500

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدواریم که با پیروزی مقابل الغرافه هفتمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنیم.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن, علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الغرافه در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی را مقابل الکویت پشت سرگذاشتیم و با عملکرد خوب بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. تمام بازیکنان و کادرفنی به این مسئله آگاه هستیم که در بازی فردا باید برای بردن به میدان برویم و برای این هدف تمام تلاش خود را می کنیم و می دانیم که مردم ایران هوادار ما هستند و امیدواریم که با پیروزی بر الغرافه هفتمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنیم.

علیرضا منصوریان تصریح کرد: آنالیز خوبی از تیم الغرافه داشتیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی می دانیم. این تیم بازیکنان ارزشمندی دارد و یکی از این بازیکنان مهدی طارمی است که کیفیت او را همه می شناسیم.

وی با اشاره به مصدومیت خلعتبری عنوان کرد: روی کمک این بازیکن به ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حساب کرده بودیم اما متاسفانه او مصدوم است اما سایر بازیکنان در فرم خوبی هستند و آماده دیدار با الغرافه هستیم .

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: فردا دو تیم ذوب آهن و الغرافه در زمین هستند و هر دو تیم شانس برا صعود به لیگ قهرمانان آسیا دارند. باید به لحاظ فکری و فیزیکی در بهترین فرم خود باشیم و بتوانیم تمام کیفیت مان را در زمین به خوبی نشان دهیم.

منصوریان افزود: در بازی فردا تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و با پیروزی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملت های آسیا گفت: قهرمانی قطر در این مسابقات می تواند شرایط خوبی را برای حضور این تیم در جام جهانی فراهم کند.

رونمایی از پیراهن های الغرافه و ذوب آهن در مصاف آسیایی + عکس

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: