رستم‌پور: به خاطر پیراهن تیم ملی بسکتبال و احترام به کشوری که ۸۰ میلیون جمعیت دارد مبارزه می‌کنم

کدخبر: 2311881

ملی پوش دورگه بسکتبال ایران گفت: من به خاطر پیراهن تیم ملی ایران و احترام و علاقه به کشوری که ۸۰ میلیون جمعیت دارد، تمرین و مبارزه می‌کنم.

- اخبار ورزشی -

مایک رستم پور، بازیکن ایرانی-آمریکایی تیم ملی بسکتبال ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تمرینات تیم ملی بسکتبال گفت: تمرینات به خوبی پیش رفته است و مربیان با حداکثر توان و بسیار خوب کارشان را انجام داده اند و تیم را آماده کرده اند.

او ادامه داد: مربیان تیم ایران با الگو برداری از تیم های اروپایی و NBA تمرینات تیم را طراحی می کنند و شرایط تیم هر روز بهتر از روز قبل می شود.

رستم پور در مورد حضورش در اردوی تیم ملی ایران گفت: این بهترین رویایی است که می توانستم تصور کنم. در واقع رویای من به حقیقت تبدیل شد. من به خاطر پیراهن تیم ملی ایران و احترام و علاقه به کشوری که 80 میلیون جمعیت دارد تمرین و مبارزه می کنم.

وی در مورد قرار گرفتن در ترکیب نهایی تیم ملی ایران در مسابقات پیش رو تصریح کرد: هدف و وظیفه من تمرین کردن و پیشرفت است. سایر موارد به نظر سرمربی بستگی دارد.

رستم پور در پایان گفت: امید زیادی دارم که دو بازی پیش رو مقابل ژاپن و استرالیا را ببریم چون اینجا خانه ماست و مورد حمایت تماشاگران ایرانی هستیم. آنها جو خارق العاده ای را برای ما به وجود خواهند آورد.

نیکتاش: آماده ایم و می خواهیم ژاپن و استرالیا را شکست دهیم

تیم ملی بسکتبال ایران در روزهای دوم و پنجم اسفند ماه، میزبان تیم های ژاپن و استرالیا در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی 2019 چین خواهد بود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: