آخرین آرزوی بیمار سرطانی در ساحل دریا برآورده شد! +تصاویر

کدخبر: 2312213

آخرین آرزوی یک زن سرطانی در حال مرگ با انتقال او با کمک یک برانکارد به ساحل دریا برآورده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، آخرین آرزوی یک زن سرطانی در حال مرگ با انتقال او با کمک یک برانکارد به سواحل استرالیا برآورده شد. «کارمن لئون» که آرزو داشت برای آخرین بار غروب آفتاب را از ساحل دریا در سیدنی تماشا کند، در حالی که روی برانکارد دراز کشیده بود، به سواحل اطراف سیدنی منتقل شد. «آنتونیو» همسر این زن سرطانی تصمیم گرفت تا آخرین آرزوی زندگی همسرش را برآورده کند.

یکی از تصاویری که منتشر شده است، کارمن را در حالی که روی برانکارد دراز کشیده و به غروب آفتاب در سواحل بریگتون استرالیا خیره شده است نشان می دهد. در این سفر کوتاه، خانواده کارمن به همراه یک تیم پزشکی از نیو ساوت ولز و یک گروه خیریه سرطان او را همراهی می کردند.

آخرین آرزوی بیمار سرطانی در ساحل دریا برآورده شد! + تصاویر

کارمن که از طرف مادری اصالتی شیلیایی داشت، در یک مرکز درمان سرطان تحت معالجه قرار گرفته بود. «تاتیانا سالوم»، دختر کارمن درباره مادرش به دیلی تلگراف استرالیا گفت: «مادرم در آخرین سفرش در روز چهارشنبه بسیار خوشحال بود. او در تمام مدت حضور در ساحل دریا هوشیار بود و به اطراف می نگریست. این منظره برای مادرم بسیار خاطره انگیز بود، چون او به مدت تقریبا ۲۵ سال با پدرم در این ساحل قدم زده بود و خاطرات بسیاری داشت.»

تاتیانا در مورد برنامه ریزی حضور مادرش در ساحل دریا نیز گفت: «ما با انجمن خیریه سرطان Dreams2Live4 که آخرین آرزوی بیماران دارای سرطان پیشرفته را برآورده می کنند، تماس گرفتیم و اعلام کردیم که به مرگ مادرم چند ساعت یا چند روز باقی مانده است. آنها بلافاصله برنامه ریزی کردند و آرزوی مادرم برآورده شد.»

گفتنی است؛ کارمن دو روز بعد از برآورده شدن آخرین آرزوی زندگی اش در اثر سرطان معده در بیمارستان جانش را از دست داد.

آخرین آرزوی بیمار سرطانی در ساحل دریا برآورده شد! + تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: