آیت الله جنتی در اجلاسیه خبرگان رهبری:

نقشه دشمنان انقلاب باطل است/ باید برای خدمت به مردم تلاش کنیم

کدخبر: 2317247

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان انقلاب بسیار تلاش کردند تا ما دچار مشکل شویم، گفت: امروز مشکلات اقتصادی را بوجود آورده‌اند ولی نقشه آنها باطل است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله جنتی در ششمین اجلاسیه رسمی خبرگان رهبری که صبح امروز (سه‌شنبه) در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: به تمام اعضای مجلس فقدان وجود آیت الله هاشمی شاهرودی و آیت الله مؤمن را تسلیت عرض می‌کنم. این عزیزان در مجلس تلاش‌های بسیاری انجام دادند و همچنین اساتید بسیار بزرگی در حوزه بودند که فقدان آنها شدیداً احساس می‌شود.

وی افزود: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم. امروز باید سجده بر خاک گذاریم که در برابر دشمنی‌های فراوان، انقلاب به این مرحله رسیده است. دشمنان بسیار تلاش کردند تا ما دچار مشکل شویم ، امروز مشکلات اقتصادی را بوجود آورده اند ولی نقشه آنها باطل است. این انقلاب الهی است و دشمنان با خداوند و اسلام طرف هستند.

جنتی همچنین اظهار داشت: آنچه برای افرادی که از سنت الهی آگاهی ندارند، باورکردنی نیست، این است که مردمی که برای گوشت آبگوشت خود و معیشت خود دچار سختی هستند چطور برای راهپیمایی اینگونه به صحنه می‌آیند. امسال حتی باران هم آمد ولی مردم تا پایان مراسم ماندند. از این مردم باید ممنون بود. امروز باید برای مردم دعا کنیم و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار ببندیم.

وی ادامه داد: مردم در هیچ مقطعی انقلاب را تنها نگذاشتند، این به برکت خون شهداست. هنوز هم عزیزانی در حال کشیدن درد جنگ هستند. راهپیمایی امسال مشت محکمی بر دهان آل سعود و آمریکا و صهیونیست‌ها بود. آنها در تلاش بودند تا نظام ما را سرنگون کنند ولی نقشه آنها با راهپیمایی و حضور مردم نقش بر آب شد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی از سنت‌های الهی این است که اگر کسانی اهل عقل و در جبهه انبیا مقابل دشمنان بایستند و با آمادگی تمام مقاومت کنند دشمن را شکست خواهند داد. این سنت قابل تغییر نیست. همین سنت مژده پیروزی نهایی را می‌دهد. در کنار این موضوع باید مقاومت کرد و شهید داد و این پیروزی به سادگی به دست نمی‌آید.

ادامه دارد…

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: