موشکافی یک جنجال فوتبالی در جشنواره جهانی فیلم فجر

کدخبر: 2317968

مستند «پیروزی» در بخش «مستند زیر ذره بین» در سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مستند «پیروزی» که در سی و سومین جشنواره فیلم ورشو به نمایش درآمده بود، مهمان مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر نیز خواهد شد.

مستند «پیروزی» (Triumph) در بخش «مستند زیر ذره‌بین» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش در می‌آید تا هم علاقمندان به سینما هم فوتبال فرصت تماشای فیلمی متفاوت و پرریتم را به دست آورند.

این اثر به کارگردانی لوفتارفون راما (Luftar von Rama)، کریشنیک یونوزی (Kreshnik Jonuzi) و چارلی اَسکی (Charlie Askew) روای‌تگر حادثه‌ای مشهور در بازی‌های مقدماتی فوتبال جام ملت‌های اروپای فرانسه در سال ۲۰۱۶ است.

در یکی از آخرین بازی‌های مقدماتی فوتبال جام ملت‌های اروپایی فرانسه سال ۲۰۱۶ که به «نبرد بلگراد» مشهور شد، تیم ملی آلبانی از تیم ملی صربستان میزبانی کرد. در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار، هواداران صرب از دیدن پرچم «آلبانی بزرگ» که توسط یک پهپاد حمل می‌شد، عصبانی شده و به درون زمین حمله کردند.

در ادامه اتفاقات پرتنش و جذابی رخ می‌دهد که این مستند را دیدنی می‌کند.

«مستند زیر ذره بین» یکی از بخش‌های جشنواره جهانی فیلم فجر است که مستندهایی متفاوت از سینمای جهان را برای مخاطبان ایرانی به نمایش در می‌آورد. آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌وهفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: