حاشیه دیدار پارس جنوبی و ماشین سازی تبریز

برنامه‌ریزی جالب هواداران بوشهری برای دیدار با رئیس جمهور

کدخبر: 2318170

هواداران پارس جنوبی برای دیدار با رئیس جمهور و رساندن پیام مشکلات مالی این باشگاه به گوش روحانی برنامه ویژه‌ای تدارک دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر جم بوشهر، درهای ورزشگاه تختی جم با تاخیر 25 دقیقه ای باز شدند و هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

*بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شدند که هواداران جمی بازیکنان تیم خود را تشویق کردند و به بازیکنان تیم ماشین سازی خوش آمد گفتند.

*محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی با رضا خالقی فر بازیکن ماشین سازی تبریز خوش و بش گرمی داشت. این دو در گذشته برای پرسپولیس بازی می‌کردند.

*در اطراف ورزشگاه ترافیک به وجود آمده و برخی خیابان‌ها نیز مسدود شده است.

*در راه ورود به استادیوم ازدحام وجود دارد و رفته رفته به جمعیت هواداران در ورزشگاه افزوده می شود.

*نیروهای حراست مجتمع مسکونی پارس جم پرتعداد در اطراف ورزشگاه حضور دارند و نیروهای یگان ویژه را برای برقراری نظم و امنیت ورزشگاه یاری می کنند.

*هواداران پارس جنوبی با توجه به مشکلات مالی تیم شان و عدم حمایت وزارت نفت از این تیم در حال برنامه ریزی هستند تا در مراسم سخنرانی حسن روحانی در شهر کنگان استان بوشهر با لباس های پارس جنوبی حاضر شوند و اعتراض خود را به دلیل عدم حمایت وزارت نفت از این تیم به گوش رئیس جمهور برسانند.

*لیدر های تیم فوتبال پارس جنوبی به روی سکوها نحو اعزام و حضور هواداران برای دیدار مردمی دکتر روحانی در استان بوشهر را برای هواداران شرح دادند.

*برخی هواداران پارس جنوبی در راه ورزشگاه از تبعیض های صداوسیمای مرکز بوشهر همچنان گلایه دارند و خواهان توجه بیشتر صداوسیما به تیم پارس جنوبی شدند.

*صالح احمدی گزارشگر بوشهری صداوسیمای مرکز بوشهر که دیدار پارس جنوبی و نساجی را گزارش می کرد از شرایط میزبانی جم انتقاد کرد که بعداز گذشت سه هفته همچنان هواداران جمی از صداوسیما نارحت هستند.

*برخی عکاسان با ده خسوس دروازه بان ماشین سازی عکس سلفی گرفتند.

دیدار دو تیم ساعت ۱۷و ۴۵ دقیقه آغاز می‌شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: