فوتبال جهان|پپ گواردیولا: ما و تاتنهام به خوبی یکدیگر را می‌شناسیم/ سوانزی راه بازی در رقابت‌های حذفی را می‌داند

کدخبر: 2318197

فوتبال جهان - پپ گواردیولا ضمن اظهارنظر درباره رقیب تیمش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درباره نبرد پیش رو سیتی‌زن‌ها در جام حذفی انگلیس هم صحبت کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا پس از اطلاع از مصاف با تاتنهام در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا درباره رقیب هموطن تیمش و جدال پیش رو در جام حذفی انگلیس سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: ما و تاتنهام خیلی خوب یکدیگر را می شناسیم و احترام فراوانی برای هم قائل هستیم. سعی خواهیم کرد بهترین شرایط ممکن را پیش از آغاز دیدار مقابل تاتنهام داشته باشیم. حضور در این مرحله از لیگ قهرمانان خوشحال کننده است. هر دو تیم نقاط قوت و ضعفی دارند. ما در بعضی مناطق قوی بوده و در سایر موارد ضعف داریم. من هرگز در زندگی تصور شرایطی بهتر را نداشته ام و فقط امیدوارم بازیکنانم در مسابقات ملی مصدوم نشوند.

وی درباره مصاف تیمش با سوانزی در جام حذفی انگلیس اظهار داشت: رقیب ما سابقه قهرمانی در جام اتحادیه را دارد و می داند چگونه باید مقابل تیم های بزرگ در مراحل حذفی ظاهر شود. مثل همیشه این بازی را هم دست کم نمی گیریم و با قدرت به میدان می رویم. سوانزی راه رقابت در مسابقات حذفی را می داند.

فوتبال جهان| قرارداد سیلوا با منچسترسیتی تمدید شد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: