واکنش سولسشایر به تقابل تیمش با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

کدخبر: 2318238

سرمربی منچستریونایتد عقیده دارد بازی با بارسلونا همان چیزی است که هواداران و باشگاه یونایتد مدت‌ها به دنبال آن بودند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد و بارسلونا باید برابر هم به میدان بروند. یونایتد خاطره خوبی از ورزشگاه نوکمپ دارد چون در این ورزشگاه یک فینال دراماتیک را با غلبه بر بایرن مونیخ فتح کرد.

اوله گونار سولسشایر ، سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که چه نظری راجع به تقابل با بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد، در این باره گفت‌: صادقانه باید این را بگویم که این طور بازی‌ها از آن بازی‌هایی است که باشگاه و هواداران مدت‌ها در انتظارش بودند. ما در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ و همین طور نیمه نهایی ۲۰۰۸ برابر بارسلونا بازی کردیم. ما بازی برابر تیم‌های بزرگ را دوست داریم و برابر پاری سن ژرمن این را نشان دادیم که توانایی شکست تیم‌های بزرگ را داریم. برای غلبه بر بارسلونا تنها نباید خوب بود و نیاز است که اعتماد به نفس و شانس هم با ما یار باشد.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه صحبت‌هایش، اضافه کرد: در حال حاضر ما به بازی در جام حذفی فکر می‌کنیم و نمی‌خواهیم تمرکزمان را معطوف به بازی با بارسلونا کنیم. شکست برابر آرسنال ما را به خودمان آورد. به نظرم در حال حاضر بهترین فرصت است که آن شکست را به فراموشی بسپاریم و بتوانیم در جام حذفی نتیجه لازم را به دست بیاوریم. فعلاً صحبت درباره جزئیات بازی برابر بارسلونا زود است و می‌خواهیم از بازی‌های دیگر لذت ببریم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: