رئیس مرکز صبا: برنامه‌مان بر ماندن شهاب‌حسینی تا آخر «شکرستان» است

کدخبر: 2318306

محمدرحیم لیوانی با اشاره به اینکه «شکرستان» ۱۰۴ قسمت است، گفت: برنامه‌مان این است که تا آخر «شکرستان» شهاب حسینی راوی بماند و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نام انیمیشن «شکرستان» با صدای مرتضی احمدی خاطره شد و حالا چند سالی از درگذشت این هنرمند پیشکسوت می گذرد و مرکز صبا به صدای جدید و البته هنرمندی چون شهاب حسینی رسیده است. البته او با مدیوم تلویزیون آشناست زیرا پیش تر از بازیگری، مجری تلویزیون بود و دوباره به خانه اول خودش برگشت. حسینی 13 قسمت «شکرستان» نوروز را روایتگری کرده و به تعبیر رئیس مرکز صبا قرار است تا آخر در کنار «شکرستان» بماند و در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

محمدرحیم لیوانی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: مجموعه «شکرستان» 104 قسمت است و مجموعه اول آن در قالب 13 قسمت ویژه ایام نوروز به آنتن شبکه نسیم می رسد. مجموعه دوم هم برای تابستان آماده می شود؛ به عبارت بهتر هر فصل یک مجموعه جدید خواهیم داشت و ان شاالله حضور شهاب حسینی هم برای مردم و هم برای خودشان تجربه شیرینی خواهد داشت. برنامه مان این است که در تمام مجموعه ها، شهاب حسینی راوی «شکرستان» بماند.

ویژه برنامه های نوروزی شبکه نسیم؛ از «دورهمی» و «خندوانه» تا صداپیشگی شهاب حسینی + فیلم

مدیر مرکز پویانمایی صبا: پویانمایی بدون اسپانسر جلو می رود/ «شکرستان» جدید بدون مرتضی احمدی به آنتن می رسد

حمایت صبا از تولید ملی با زبان انیمیشن؛ از «شکرستان» تا «گزارش ‎های اوتی»

*البته سیدمرتضی میرباقری معاون سیما درباره حضور شهاب حسینی به این نکته اشاره کرد که پیشنهاد دیگری تلویزیون برای ایشان داشته و آن اجرای یکی از برنامه های شبکه نسیم بوده است. بنابراین احتمال دارد به زودی شهاب حسینی را دوباره به عنوان مجری تلویزیونی ببینیم.

به گزارش تسنیم، مجموعه 13 قسمتی «شکرستان» از روز اول فروردین ساعت 21:15 به آنتن شبکه نسیم می رسد. شهاب حسینی فارغ از اجرای برنامه و بازیگری در سریال های تلویزیونی، به عنوان راوی با آثاری همچون مستند «کربلا جغرافیای یک تاریخ» به کارگردانی داریوش یاری و نیز آیتم قرائت وصیت نامه شهدا در برنامه سحرگاهی شبکه یک همکاری داشته است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: