در پیامهایی جداگانه

روحانی نوروز ۱۳۹۸ را به سران شماری از کشورهای منطقه تبریک گفت

کدخبر: 2319485

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه ای فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۸ هجری شمسی را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام‌ها، با تبریک و تهنیت آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی، فرا رسیدن نوروز باستانی و گشایش چهره دل انگیز بهار، اظهار کرد: جاری شدن سرود طرب انگیز نوروز، شکفتن شکوفه ها، سبز شدن جان طبیعت و هلهله پرستوهای بهاری، همه و همه نشان از قدرت لایزال الهی، فارغ از کهنگی‌ها، به فراموشی سپردن سردی زمستان و تجدید زیبایی و مهربانی است.

رئیس جمهوری در این پیام ابراز امیدواری کرده است که با گرم شدن جان زمین و و آغاز رستاخیز طبیعت، نگرش و اندیشه آدمیان همچون روزگارشان نو گردد و با الهام از عطوفت بهار، بیش از پیش به یکدیگر شفقت و مهربانی ورزند و سالی توام با آرامش و سرشار از عشق را آغاز کنند.

روحانی افزوده است: امیدوارم ما دولتمردان نیز بتوانیم به واسطه وزش موسم شیدایی بهار، موجبات صلح و یکپارچگی ناگسستنی میان ملل را فراهم نموده و رفاه و شکوفایی فزون تری را به مردمان خود پیشکش نماییم.

رئیس جمهوری در پایان این پیام نیز از خداوند متعال سالی آکنده از امید، سرور و بهروزی برای مردم کشورهای منطقه آرزو کرده است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: