محسن رضایی:

مسئولان در سال ۹۸ برای نیل به عدالت وپیشرفت اقدام کنند

کدخبر: 2319581

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امید دارم که سال٩٨، سال پیوند و درهم تنیدگی دیده‌ها و دل‌ها و دست‌های ملت و مسؤولان برای رفع موانع و نیل به پیشرفت و عدالت باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

به نوروز بگوییم که هر روز بیاید…. فرارسیدن سال نو، فرصتی است تا با مرور تجارب تلخ و شیرین سال گذشته، توکل بر خدا، همت و دوراندیشی، به سوی اهداف اجتماعی و فردی در مسیر پیشرفت و اعتلا گام برداریم. در سالی که گذشت، ایران اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب تاریخ‌ساز خود را جشن گرفت و منشور گام دوم توسط رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ شد. نظام سلطه، دیگر بار نقاب از چهره مزدور خود برداشت و با خروج از برجام و اعمال شدیدترین تحریم‌ها، دشمنی دیرین خود با ملت ایران را بیش از پیش آشکار کرد. جیره‌خواران تروریست دست خود را به خون سربازان، پاسداران و غیرنظامیان در خوزستان و سیستان و بلوچستان آغشتند.

در عرصه اقتصاد، مدیریت امور با کاستی‌ها و نارسایی‌هایی کم سابقه روبهرو شد که تبعات آن در سفره اقشار آسیب پذیر و متوسط به چشم آمد. فرصت‌طلبی اخلالگران اقتصادی و زیاده‌خواهی ویژه‌خواران نیز در این وضعیت، از قدرت خرید مردم کاست و سرمایه‌های ملی را به بازارهای کاذب سوق داد. در سالی که گذشت، وابستگان فکری به غرب، با افشاندن بذر یأس و تردید، کوشیدند زمینه‌های تزلزل و خودناباوری را فراهم کنند که با آگاهی انقلابی ملت و درس‌آموزی از تجربه‌های چهل ساله به ناکامی دشمنان انجامید.

در سالی که پیش روست ، باید بیش از پیش در اندیشه ایران اسلامی و ملت بزرگ آن بود و با خردورزی و دوراندیشی انقلابی، برای بهبود و پیشرفت جامعه نقش آفرین‌تر شد. امید دارم که سال ٩٨، سال پیوند و درهم تنیدگی دیده‌ها و دل‌ها و دست‌های ملت و مسؤولان برای رفع موانع و نیل به پیشرفت و عدالت باشد. پس در این لحظات نوشوندگی که انسان در نزدیکی خداوند است، دست نیاز به سوی آن بی‌نیاز بر می‌آورم و برای سربلندی آئین و سرزمینمان دعا می‌کنم تا از سال و حال کهنه در گذریم، جامه جان نو کنیم و با افتخار و اقتدار به سوی قله‌های تعالی و پیروزی قدم برداریم. سال نو بر یکایک ملت بزرگ ایران، مبارک باد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: