سخنگوی وزارت کشور:

اسکان اضطراری ۱۰ هزار نفر از سیل زدگان استان گلستان و توزیع بیش از ۲۴ هزار بسته غذایی

کدخبر: 2320079

سخنگوی وزرات کشور به نقل از دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت که تاكنون ١٠هزار نفر به صورت اضطراری اسکان یافته و بیش از ۲۴ هزار بسته غذایی بین هموطنان سیل‌زده توزیع شده است.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در صفحه شخصی خود نوشت: از دبیرکل جمعیت هلال احمر درخواست کردم توزیع اقلام بهداشتی بانوان،کودکان و خانواده در منطقه را افزایش دهند.

وی نوشت: طبق گزارش وی(دبیرکل جمعیت هلال احمر) تاکنون ١٠هزار نفر به صورت اضطراری اسکان یافته و بیش از ۲۴ هزار بسته غذایی بین هموطنان سیل‌زده توزیع شده است.

سلمانی ادامه داد: با تقسیم کار صورت گرفته خدمت‌رسانی به هموطنان گلستانی با قوت ادامه دارد.

به گزارش فارس، از ابتدای سال جدید شدت بارندگی در استان‌های گلستان و مازندران به ویژه شهر آق‌قلا منجر به جاری شدن سیل و بروز مشکلات عدیده برای مردم شده است.

مقام معظم رهبری برای امدادرسانی به سلی زدگان به ستادکل نیروهای مسلح دستور دادند که تمامی تجهیزات و امکانات برای امدادرسانی به مردم این استان‌ها به کار گرفته شده و اقدامات را نیز گزارش کنند.

این در حالی است که مناف هاشمی استاندار گلستان که در خارج از کشور به دلیل نامعلومی به سر می‌برد و از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برکنار شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: