استاندار تهران: نگرانی‌ بابت سدهای تهران وجود ندارد

کدخبر: 2320446

استاندار تهران تاکید کرد که شهروندان نگرانی‌ بابت سدهای استان نداشته باشند.

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مدیریت بحران شهر تهران که ظهر امروز با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: با ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور تمامی دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدماتی در آماده‌باش کامل قرار دارند. همچنین مرخصی تمام دستگاه‌های دولتی تا پایان وضعیت فعلی و عادی شدن شرایط لغو شد و تمامی آنها در آماده‌باش هستند.

وی در مورد وضعیت سدهای پایتخت خاطرنشان کرد: هیچ نگرانی‌ بابت سدهای پایتخت وجود ندارد و شهروندان نیز نباید نگرانی‌ در این زمینه داشته باشند. سد طالقان ۲۵۰ میلیون متر مکعب ظرفیت دارد که نیمی از آن خالی است.

وی افزود: در دیگر سدها همچون سد لتیان و سد ماملو نیز نگرانی‌ وجود ندارد.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه آمادگی کامل در نقاط مختلف تهران وجود دارد، گفت: نگرانی ما بیشتر بابت روددره‌هاست که در همین راستا نیز ابلاغیه‌های لازم انجام شده است. همچنین با توجه به اینکه در دره فرحزاد عده‌ای از افراد کارتن‌خواب و معتادان متجاهر حضور دارند، مقرر شد تا اتوبوسی استقرار یابد که این معتادان در داخل اتوبوس مستقر شوند.

بندپی در مورد وضعیت بارندگی‌ها در تهران نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۰ میلی‌متر بارندگی در تهران داشتیم که مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل که میزان بارندگی‌ها ۱۰۸ میلی‌متر بود، نشان می‌دهد که بارندگی‌های ما ۲.۷ برابر رشد داشته است.

وی از رسانه‌ها و شهروندان خواست که به سلامت روان شهروندان نیز توجه کرده و اخبار را از منابع رسمی و معتبر پیگیری و منتشر کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: