مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با فارس:

مابه‌التفاوت هزینه سفر به عتبات به زائران بازگردانده می‌شود

کدخبر: 2320674

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: پس از حذف هزینه ویزای عراق از نیمه دوم فروردین‌ مابه‌التفاوت هزینه اخذ شده از زائران عتبات بازگردانده می‌شود.

مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به حذف هزینه ویزای عراق از نیمه دوم فروردین‌ماه اظهار داشت: با مذاکراتی که در سفر رئیس جمهور کشورمان با طرف عراقی داشت، مقرر شد تا هزینه ویزای عراق از زائران و‌ مسافران ایرانی اخذ نشود.

وی با بیان اینکه افراد برای سفر به عراق باید حتما ویزا داشته باشند، درباره دلایل اخذ هزینه‌ویزا از کاروان‌های نیمه دوم فروردین‌ماه، افزود: هم‌اکنون به دلیل روند اداری، حذف هزینه ویزای عراق اجرایی نشده و با توجه به تعطیلات به نظر می‌رسد هزینه ویزای عراق تا ۲۰ فروردین‌ماه از زائران اخذ شود.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد: افرادی که در کاروان‌های سازمان حج و زیارت برای ۲۰ فروردین به بعد ثبت‌نام می‌کنند هم باید در حال حاضر هزینه ویزا را پرداخت کنند؛ اما پس از اجرایی شدن حذف هزینه ویزا از نیمه دوم فروردین‌ماه مابه التفاوت هزینه پرداختی زائران عودت داده می‌شود. همانطور که در اربعین ۹۷ با کاهش هزینه ویزا مابه التفاوت آن به افراد بازگردانده شد.

به گزارش فارس هم‌اکنون حدود ۵۰ دلار برای اخذ روادید و سایر امور از زائران عتبات اخذ می‌شود که با حذف هزینه ویزا این مبلغ از قیمت سفر به عتبات کاسته خواهد شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: