مسیر دسترسی یادمان‌ها برای کاروان‌های راهیان نور بازگشایی شد

کدخبر: 2320685

ستاد مرکزی راهیان نور کشور در اطلاعیه‌ای از بازگشایی مسیر دسترسی به یادمان‌ها برای کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

اعزامی به خوزستان, همزمان با رسیدن جبهه ابرهای باران زا به استان خوزستان که منجر به بارش شدید باران در بعضی نقاط این استان و انسداد مسیر دسترسی به برخی یادمان ها شده بود, برای رعایت ایمنی زائران راهیان نور, حرکت کاروان های راهیان نور برای حضور در برخی یادمان ها ممنوع اعلام شده بود.

حال با مساعد شدن شرایط جوی, مسیر دسترسی به کلیه یادمان ها بازگشایی و عبور و مرور کاروان های راهیان نور مجاز شد. در این باره ستاد مرکزی راهیان نور طی اطلاعیه اعلام کرد که براساس این اطلاعیه و با مساعد شدن وضعیت جوی بدینوسیله اعلام می شود که تردد در تمامی مسیرهای مواصلاتی و منتهی به یادمان های هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور، (به جز یادمان شهدای چزابه که همچنان مسدود است)، آزاد و بلامانع می باشد.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور ضمن قدردانی از صبر و متانت مردم شریف و علاقمند به حضور در سرزمین نور، از آنها خواست با همین همدلی و صبوری، مسئولان و دستگاه های خدمات رسان را در خدمات رسانی بهتر یاری دهند.

ضمن توصیه به پیگیری اطلاعیه های ستاد مرکزی راهیان نور کشور، به اطلاع می رساند سامانه ملی راهیان نور با شماره 096313 آماده راهنمایی و پاسخگویی به هموطنان عزیز زائر سرزمین نور به صورت شبانه روزی می باشد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: