دستور کار ویژه صندوق اعتباری هنر

حمایت از هنرمندان سیل زده استان لرستان

کدخبر: 2322596

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از اعلام حمایت صندوق اعتباری هنر از اهالی فرهنگ، هنر ور سانه مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از اعلام حمایت صندوق اعتباری هنر از اهالی فرهنگ، هنر ور سانه مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.

سید حسین سیدزاده، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ضمن ابراز هم دردی با سیل زدگان این استان، حمایت این صندوق از هنرمندان مناطق سیل زده را اعلام نمود. مدیر عامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: صندوق اعتباری هنر در کنار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه که در سیل اخیر آسیب دیده اند خواهد بود و با توجه به امکانات صندوق در راستای تأمین خسارات عمل خواهد نمود. سیدزاده افزود: با پیگیری های صورت گرفته متأسفانه بیش از 200 فعال فرهنگی و هنری در شهرستان های خرم آباد، پلدختر، دلفان، کوهدشت، معمولان، دورود و ... از این حادثه متحمل خسارات فراوان شده اند. سعی ما براین است از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و نماینده صندوق در این استان (فرید رحمتی) هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران آسیب دیده از این حادثه را شناسایی و به صورت همه جانبه حمایت نمائیم. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضمن تقدیر از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: این اداره کل حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را از مهمترین وظایف خود می داند و در این راستا تمام تلاش و پیگیری های لازم را صورت خواهد داد.

ارسال نظر: