راهیابی فیلم کوتاه «بیگانه جیغ می‌کشد» به جشنواره فصلی لندن

کدخبر: 2323370

فیلم کوتاه «بیگانه جیغ می‌کشد» به کارگردانی شاهین حیدری به جشنواره فصلی لندن راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره Lift-Off لندن برای نهمین دور متوالی در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ آپریل برگزار می‌شود. شبکه جهانی جشنواره فیلم Lift-Off، در شهرهای مختلف جهان مانند لندن، سیدنی، منچستر، ملبورن، آمستردام، برلین، تورنتو، توکیو، پاریس و نیویورک برگزار می‌شود.

جشنواره Lift-Off لندن به صورت ماهیانه و آنلاین برگزار می‌شود و برگزیدگان جشنواره در اکران عمومی معرفی می‌شوند.

فیلم کوتاه «بیگانه جیغ می‌کشد» نوشته و کارگردانی شاهین حیدری در نهمین دور این جشنواره حضور دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بیگانه جیغ می‌کشد به بحران روزمرگی می‌پردازد مسئله‌ای روحی یا فیزیولوژیک که اکثر جوامع امروز به آن مبتلا هستند. این فیلم که در ژانر تجربی ساخته شده سعی بر آن دارد تا روزمرگی را به گونه‌ای به مخاطب نمایش دهد که بیننده را متوجه این بحران ناخودآگاه کرده و او را به جست و جوی راهی برای از بین بردن آن ترغیب کند.»

عوامل فیلم کوتاه «بیگانه جیغ می‌کشد» عبارتند از نویسنده و کارگردان: شاهین حیدری، تهیه کننده: آذر زندی ، بازیگران: امیرعلی حامد باقی و گلنوش انصاری، نریتور : فراز مدیری و گلنوش انصاری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: گلنوش انصاری، فیلمبردار: مهرداد اصفهان پور، تدوین: ایمان فراهانی، انتخاب لباس: فراز مدیری، صدابردار: جابر انصاریان، صداگذار: سامان شهامت، موسیقی: آدریان پورتیا ، مدیر تولید: فرزام قاسمیان، ترجمه: رضا اصغرزاده پارسا.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: