نقوی‌حسینی: تروریستی نامیدن سپاه از سوی آمریکا نمایش تبلیغاتی است

کدخبر: 2323381

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تروریستی نامیدن سپاه از سوی آمریکا را یک نمایش تبلیغاتی دانست.

- اخبار سیاسی -

سیدحسین نقوی حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی، گفت: این اقدام مبنای حقوقی ندارد و بیشتر شبیه یک نمایش تبلیغاتی است.

وی با تأکید بر اینکه مجلس، دولت و همه ارکان نظام در برابر زیاده خواهی های آمریکا متحد هستند، اظهار داشت: دولتمردان نادان آمریکا تصور می کنند که با این اقدامات ارکان کشور از هم می پاشد و نیروهای مسلح نیز یکپارچگی خود را از دست می دهند، در صورتی که تجربه چهل سال اخیر نشان داده که همواره عکس آن عمل شده است.

طرح تقویت جایگاه سپاه در مقابل آمریکا فوریتی شد

ارتش: دست در دست سپاه از جمهوری اسلامی دفاع می کنیم

طهرانچی: خانواده بزرگ دانشگاه آزاد پشتیبان و همراه سپاه پاسداران است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: طبق تجربه سال های اخیر، هر چه فشار آمریکایی ها بر ملت ایران بیشتر شده، انسجام و همبستگی داخلی نیز بیشتر شده است، بنابراین چون سپاه نیز از بدنه مردم برآمده و محبوب مردم است، با اقدام اخیر آمریکا، همدلی مردم و مسئولان نیز بیشتر خواهد شد.

نقوی حسینی با تأکید بر اینکه تروریستی قلمداد کردن نهاد سپاه پاسداران از سوی آمریکا، به طور قطع با پاسخ قاطع نیروهای مسلح همراه خواهد بود، اظهار داشت: طرحی دو فوریتی در مجلس که در حمایت از سپاه تصویب شده، کوچکترین عکس العمل ایران به اقدامات فاجعه بار آمریکاست و باید منتظر اقدامات بعدی نیز باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: