دیدار سرلشکر موسوی با فرمانده کل سپاه

کدخبر: 2323382

فرمانده کل ارتش به همراه جمعی از فرماندهان ارتش امروز با فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کرد.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، عصر روز گذشته، امیر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، به همراه امیر نصیرزاده، فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسنی، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر کار سردار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ایشان دیدار و درباره اقدام اخیر رژیم آمریکا درباره سپاه پاسداران و همچنین اقدامات ارتش و سپاه در سیلاب های اخیر گفتگو کردند.

نقوی حسینی: تروریستی نامیدن سپاه از سوی آمریکا نمایش تبلیغاتی است

وزیر دفاع در لباس سپاه + عکس

عضو کمیسیون امنیت ملی: تروریست اعلام کردن سپاه خلاف موازین بین المللی است

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دیدار، گفت: اقدامی که آمریکایی ها انجام دادند کاملاً خنده دار است و این اقدام وقیحانه آنها در مقابل سپاه یک اقدام کودکانه و از سر دیوانگی است.

وی افزود: نیروهای مسلح ایران از جمله ارتش و سپاه، در کنار مردم خواهند بود و تمام تلاششان این است که از تمامیت ارضی و آرمان های انقلاب اسلامی با جدیت دفاع کنند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حادثه سیل اخیر شاهد بودیم که نیروهای ارتشی، سپاهی در کنار مردم و دوشادوش آن ها تمام هدفشان این است که گرهی از کار سیل زده ها باز کند هرچند مردم در بسیاری از مواقع با همدلی و اتحادی که داشتند حتی فراتر از ما اقدام کردند که این موضوع کاملاً ستودنی است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: