محدودیت جدیدی که به توییتر اضافه می‌شود، چیست؟

کدخبر: 2323490

به تازگی توییتر محدودیت جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرده که به واسطه آن کاربران تنها قادر خواهند بود تا سقف ۴۰۰ نفر را در روز در حساب کاربری خود فالو یا دنبال کنند.

به گزارش ایسنا، با توجه به آنکه در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی به شدت تحت فشارهای سیاسی و نهادهای دولتی و منتقدان قرار گرفته‌اند، به نظر می‌رسد که برخی از آنها همچون توئیتر تلاش بیشتری برای مقابله با انتشار اخبار کذب و دروغین، حساب‌های کاربری تقلبی و فعالیت‌های مشکوک می‌کنند تا حسن نیت خود را به نهادهای نظارتی و دولتی اثبات کنند و بدین ترتیب محیط سالم‌تری را برای کاربران شبکه‌های اجتماعی فراهم بیاورند تا در آن به تبادل نظر و اطلاع رسانی بپردازند.

در تازه‌ترین اخباری که در وب سایت تک کرانچ منتشر شده، توئیتر به تازگی اعلام کرده است کاربران از این پس دیگر قادر نخواهند بود بیش از ۴۰۰ نفر یا حساب کاربری در این شبکه اجتماعی را به صورت روزانه فالو (follow) یا دنبال کنند.

کاربران توئیتر برای سالیان سال از یک استراتژی در پلتفرم این شبکه اجتماعی استفاده می‌کردند که بعد از فالو کردن تعداد زیادی از حساب‌های کاربری ناشناس که خیلی اوقات عدد آن به بالغ بر یک هزار اکانت هم می‌رسید، آنها را آنفالو ( unfollow) کرده و بدین ترتیب موجب رشد و معروف تر شدن حساب کاربری خود می‌شدند. این کار به استراتژی رشد حساب کاربری در توئیتر معروف شده بود.

حالا به نظر می‌رسد که توئیتر مچ این دسته از کاربران متقلب و فریبکار را که الگوریتم‌های این شبکه اجتماعی را دور زده و از آن به منظور رشد حساب کاربری خود سو استفاده می‌کردند، گرفته و قصد دارد دیگر به آنها اجازه چنین کاری را ندهد.

به همین سبب توئیتر در تازه‌ترین اقدام خود سعی کرده که از چنین کاری جلوگیری به عمل بیاورد و دیگر اجازه فالو و دنبال کردن بیش از ۴۰۰ نفر و اکانت در روز را به کاربرانش نخواهد داد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: