گوگل لپ تاپ ها و تبلت‌های جدید تولید می کند

کدخبر: 2323504

گوگل در حال برنامه ریزی برای تولید لپ تاپ ها و تبلت‌های تازه ای است که احتمالاً پیکسل بوک و پیکسل اسلیت نام می‌گیرند و به همین منظور تغییراتی را در واحد سخت افزار خود ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج ، در شرایطی که گوگل خود اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تأیید نکرده، گفته می‌شود در جریان برگزاری کنفرانس کلود نکست ۲۰۱۹، تولیدات جدید این شرکت معرفی خواهند شد که با محصولات شرکت‌های رقیب همچون اپل و مایکروسافت رقابت خواهند کرد.

همچنین احتمال می‌رود در تبلت‌ها و لپ تاپ‌های تازه گوگل از سیستم عامل تازه ای استفاده شود که جایگزین اندروید و کروم خواهند شد. این سیستم عامل جدید که گوگل از مدتی قبل در حال طراحی آن است، Fuchsia نام دارد و هنوز جزئیات چندانی در مورد آن منتشر نشده است.

گوگل از مدتی قبل سری گوشی‌های پیکسل را روانه بازار کرده که با استقبال نسبتاً مطلوبی مواجه شده است. همچنین این شرکت سری لپ تاپ‌های کروم خود را با سیستم عامل اختصاصی تحت وب کروم تولید کرده که میزان خرید آن چندان قابل توجه نبوده است. هنوز اطلاعات خاصی در مورد ویژگی‌های تبلت‌ها و لپ تاپ‌های تازه گوگل در دسترس نیست.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: