رئیسی در دیدار با اشتری: باید برای تغییر وضع ارتباط پلیس و قوه‌قضاییه فکر اساسی کرد

کدخبر: 2323519

حجت‌الاسلام رئیسی در دیدار با سردار اشتری گفت: هیچ سازمانی به اندازه نیروی انتظامی با قوه‌قضاییه ارتباط نزدیک ندارد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "رئیسی، رئیس قوه قضائیه در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا اظهار کرد: هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی ارتباط نزدیکی با قوه قضائیه ندارد؛ اقدامات نیروی انتظامی مقدم قضاوت قوه قضائیه است.

وی با بیان اینکه از زحمات مجموعه تحت امر ناجا تشکر میکنیم، گفت: اقدامات ما در سطح کلان باید گستردهتر انجام شود. برهمین اساس باید در اتاقهای اندیشهورزی این موضوع بررسی شود که اتفاقات متفاوتی ( مثبت) نسبت به وضع موجود رخ دهد.

رئیسی تأکید کرد: این اتفاقات باید وضع موجود را تغییر دهد ضمن اینکه امورات جاری هم انجام شود؛ برای تغییرات وضع موجود در ارتباطات قوه قضائیه و ناجا یعنی تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها و بهبود آن باید فکر اساسی شود.

وی تصریح کرد: انتظارات جامعه از قوه قضائیه و نیروی انتظامی بسیار زیاد است ان شاء الله در حفظ و ارتقاء امنیت در جامعه گام های بلند و موثرتری برداشته شود.

سردار "حسین اشتری" در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد ناجا در تعطیلات نوروزی سال 98 و سیل اخیر که شمال و غرب کشور را دچار بحران کرده است، عنوان کرد: نیروی انتظامی با تمام امکانات و نیرو در کنار تامین امنیت مناطق سیل زده به یاری مردم شتافت.

فرمانده ناجا از دستگاه قضا و ناجا به عنوان دستگاه های موثر در جامعه نام برد و تصریح کرد: بنابراین اقدامات هماهنگی که میان ناجا و قوه قضائیه صورت می گیرد موجب دلگرمی مردم می شود

رئیسی: با اقدام احتمالی آمریکا علیه سپاه مقابله به مثل شود/مسئولان مقصر فعلی و گذشته باید پاسخگوی عملکرد درباره سیل باشند

رئیسی از مهم ترین دغدغه خود در قوه قضائیه گفت/ پرونده ها یی که زیبنده نظام نیست

حجت الاسلام رئیسی: سازمان بازرسی دلایل وقوع سیل در گلستان را بررسی می کند/ در سختی ها کنار هم هستیم + فیلم

سردار اشتری: ناجا محدودیتی برای اعزام نیرو به مناطق سیل زده ندارد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: