بیانیه مرکز مقاومت بسیج فرهنگیان

سربازان سبزپوش در چشم‌ مردم عزیزتر شدند

کدخبر: 2323520

در بیانیه مرکز مقاومت بسیج فرهنگیان در محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی آمده است: تروریست خواندن این سربازان سبزپوش و خاکی، پاسداران را در چشم مردم عزیزتر و آمریکایی‌ها را بیش‌ ازپیش رسوا و منفور می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، مرکز مقاومت بسیج فرهنگیان در محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی، بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه تأکید شده است: ما فرهنگیان، ضمن اعلام حمایت کامل خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین محکومیت رفتار ددمنشانه کشور آمریکا، در کنار همه مردم سرافراز ایران اعلام می‌کنیم تروریست خواندن این سربازان سبزپوش و خاکی، پاسداران را در چشم مردم عزیزتر و آمریکایی‌ها را بیش‌ازپیش رسوا و منفور می‌کند.

در متن این بیانیه آمده است: پاسداران حریم و کرامت انسانی به امام حسین (ع) اقتدا کرده‌اند. مولایشان به آنان درس «هیهات منا الذله» داده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌نماید و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری نموده است و مصداق این جمله رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) قرار گرفته است که فرمودند: «جمله معروف امام (رحمه‌الله) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است».

با توجه به برکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی و با نگاه به اینکه اساس مشکل استکبار جهانی، وجود جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است؛ دشمن به خصوص استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بارها به بهانه‌های واهی درصدد ضربه زدن به این رکن رکین انقلاب برآمده با روش‌های مختلف اعم از تخریب، ترور، تحریم و... مورد هجمه و حمله قرار داده است.

ما فرهنگیان، ضمن اعلام حمایت کامل خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین محکومیت رفتار دردمنشانه کشور آمریکا، در کنار همه مردم سرافراز ایران اعلام می‌کنیم: تروریست خواندن این سربازان سبزپوش و خاکی، پاسداران را در چشم مردم عزیزتر و آمریکایی‌ها را بیش‌ازپیش رسوا و منفور می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: