در حضور وزرای دو کشور؛

راه‌های گسترش تعاملات ارتباطی میان ایران و ارمنستان بررسی شد

کدخبر: 2323552

وزرای ارتباطات دو کشور ایران و ارمنستان در حاشیه اجلاس WSIS، راه‌های گسترش تعاملات ارتباطی میان دو کشور را در حوزه های مختلف ICT بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی، با وزیر حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان دیدار کرد.

وی در دیدار با هاکوپ آرشاکیان وزیر حمل و نقل و ارتباطات ارمنستان که با ۳۴ سال سن یکی از جوان‌ترین وزرای کابینه دولت ارمنستان و حاضر در اجلاس محسوب می‌شود، راه‌های گسترش زمینه‌های ارتباطات بین دو کشور را در حوزه‌های مختلف چون مخابرات، اتصال شبکه‌های جهانی، توسعه استارت آپ ها و تبادل یافته‌های علمی را بررسی کرد.

این دیدار در قالب دیدارهای دو جانبه وزیر ارتباطات با وزرای ارتباطات کشورهای عضو سازمان اتحادیه جهانی مخابرات (ITU)، در حاشیه اجلاس WSIS انجام شد.

آذری جهرمی که برای شرکت در اجلاس سران جامعه اطلاعاتی به ژنو رفته است، دیروز از انتخاب طرح شبکه علمی ایران به عنوان برترین طرح جامعه اطلاعاتی ۲۰۱۹ خبر داد.

وی همچنین در سخنرانی خود در اجلاس سران جامعه اطلاعاتی، تحریم‌ها را یک اقدام تروریستی اقتصادی دانست و اظهار کرد: اقدامات یکجانبه اجباری که در مورد برخی کشورها انجام شده است، نمونه بارزی از نقض حقوق بشر و توسعه پایدار محسوب می‌شود.

وزیر ارتباطات از تمایل ایران برای همکاری با تمام جامعه بین المللی و به طور خاص همسایگان در منطقه در حوزه‌های مختلف برای تسهیل و توسعه ارتباطات کسب و کار خبر داد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: