جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی به سیل‌زدگان در مجموعه سرچشمه تهران

کدخبر: 2323573

تهرانی‌ها کمک های غیرنقدی خود را می‌توانند به ستاد جمع اوری کمگ به سیل زدگان در مجموعه شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تحویل دهند

برای تجمیع کمک‌های غیرنقدی و پرهیز از پراکندگی آن در تهران، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در چهارراه سرچشمه تهران، به عنوان ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی شهروندان تهرانی به سیل‌زدگان کشور شروع به فعالیت کرد.

به گزارش در روزهای ابتدایی سال بسیاری از هموطنان ساکن استان‌های کشور با سیلی ویرانگر دست و پنجه نرم کردند و این روزها دچار آسیب‌های جانی و مالی فراوانی شده‌اند. تا امروز مردم نوع‌دوست کشورمان شبانه‌روز با همراهی معنوی و حضور در کنار این مصیبت‌زدگان کمک‌های شایان توجهی به ایشان داشته‌اند. بسیاری از مردم با حضور در این مناطق و انجام فعالیت‌های جهادی به هم‌میهنانشان خدمت کرده‌اند و بسیاری دیگر نیز با کمک‌های نقدی و غیرنقدی به یاری آنها شتافته‌اند. برای تجمیع کمک‌های غیرنقدی و پرهیز از پراکندگی آن در تهران، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در چهارراه سرچشمه تهران، به عنوان ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی شهروندان تهرانی به سیل‌زدگان کشور شروع به فعالیت کرد. شهروندانی که بنا به هردلیلی تا کنون نتوانسته‌اند به هموطنان سیل‌زده کمک کنند می‌توانند کمک‌های خود شامل کالاهای اساسی و کمک‌های نقدی خود را به مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفی‌پور تحویل دهند. همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با کدگیری888*780* به سیل‌زدگان ارسال کنند. همچنین آن دسته از شهروندان تهرانی که هرگونه تخصصی در رابطه با کمک به سیل‌زدگان اعم از پزشکی، عمرانی، برقکاری، جوشکاری و... دارند می‌توانند با مراجعه به این مجموعه جهت ساماندهی و استقرار در مناطق سیل‌زده خود را معرفی کنند.

ارسال نظر: