حذف تیم‌های میکس ایران در دور مقدماتی جام جهانی اهداف پروازی

کدخبر: 2323579

در چهارمین روز از مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی جام جهانی امارات و کسب سهمیه المپیک هر دو تیم ایران از رسیدن به فینال میکس تراپ بازماندند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیراندازی به اهداف پروازی امارات (مسابقات کسب سهمیه المپیک) دو تیم میکس تراپ ایران در خط آتش ایستادند اما با قرار گیری در رده‌های ۴۰ و ۴۷ به کار خود در مرحله مقدماتی پایان دادند.

در مقدماتی میکس تراپ ۴۸ تیم از کشورهای مختلف حضور داشتند که محمد حسین پرورش نیا با ۷۰ امتیاز و سپیده سیرانی با ۵۹ امتیاز به عنوان تیم اول ایران با کسب ۱۲۹ امتیاز در رده چهل و یکم قرار گرفتند. تیم دوم ایران با ترکیب سید بابک یگانه با ۶۲ امتیاز و مرضیه پرورش نیا نیز با ۶۲ امتیاز به مصاف حریفان جهانی خود رفتند که در مجموع با ۱۲۴ امتیاز در رده چهل و هفتم قرار گرفتند.

پیش از این و در سه روز نخست، مسابقات رشته تراپ انجام شد و هیچ کدام از ۶ نماینده ایران در بخش مردان و بانوان به فینال نرسیدند. این مسابقات در روزهای آتی در رشته اسکیت پیگیری خواهد شد.

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور ۴۲۷ ورزشکار از ۷۰ کشور جهان از ۱۶ تا ۲۷ فروردین ماه در شهر العین امارات برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در ماده تراپ را محمد حسین پرورش نیا، امیرحسین آقازاده، نریمان نیکخو، سید بابک یگانه، شیوا فرح‌پور، سپیده سیرانی و مرضیه پرورش نیا و در ماده اسکیت، علی دوستی و رامتین بشارتی تشکیل می‌دهند.

نتیجه کامل نمایندگان ایران در مسابقات جام جهانی تیراندازی به اهداف پروازی امارات:

تراپ مردان:

نام - امتیاز - رده

نریمان نیک خو با ۱۱۹ امتیاز - چهل و سوم

محمد حسین پرورش‌نیا با ۱۱۵ امتیاز - نود و چهارم

امیرحسین آقازاده با ۱۱۳ امتیاز - ۱۰۶

تراپ بانوان:

سپیده سیرانی با ۱۰۹ امتیاز - چهل و هشتم

شیوا فرح پور با ۱۰۸ امتیاز - پنجاه و دوم

مرضیه پرورش نیا با ۱۰۸ امتیاز - پنجاه و سوم

میکس تراپ :

تیم یک محمد حسین پرورش نیا و سپیده سیرانی با ۱۲۹ امتیاز - چهل و یکم

تیم دو سید بابک یگانه و مرضیه پرورش نیا با ۱۲۴ امتیاز - چهل و هفتم

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: