جزئیات تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان/ ۳ دانش‌آموز بستری هستند

کدخبر: 2323608

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش فارس با اشاره به تصادف پراید و مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان، گفت: ۳ دانش‌آموز در بیمارستان بستری هستند و ۱۵ دانش‌آموز دیگر ترخیص شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، حمیدرضا شعبانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: عصر دیروز چهارشنبه 21 فروردین ماه یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان دبستان دخترانه شهید کشاورز منطقه ششده و قره بلاغ شهرستان فسا در مسیر برگشت از اردو، در نزدیکی روستای هارم شهرستان فسا دچار سانحه تصادف شدند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه پراید با مینی‌بوس دانش آموزان برخورد کرده،گفت: در مورد علت و چگونگی حادثه باید پلیس اظهار نظر کند اما شواهد اولیه نشان می‌دهد انحراف به چپ خودرو پراید از مسیر خود و برخورد با مینی‌بوس عامل این حادثه بوده اما منتظر اظهار نظر قطعی پلیس هستیم.

شعبانی ادامه داد: این حادثه سه فوتی داشته است که همگی سرنشینان خودروی سواری پراید بودند و هیچ دانش‌آموزی فوت نکرده است.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از بروز این حادثه که با حضور به موقع نیروهای اورژانس و انتقال دانش‌آموزان مصدوم به بیمارستان ولی عصر فسا همراه شد، تیمی از ادارات آموزش و پرورش فسا و منطقه ششده و قره بلاغ در بیمارستان حاضر شدند و پیگیر وضعیت دانش‌آموزان مصدوم بودند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات از 18 دانش‌آموز این حادثه 7 تن هیچ جراحتی نداشته و از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه دانش‌آموز مصدوم شدند که یک از آنها از ناحیه پا و دیگری دست و یکی هم از ناحیه سر دچار شکستگی شده‌اند که اقدامات درمانی آنها درحال انجام است و دیگر سرنشینان مینی‌بوس، سالم بوده یا دچار آسیب‌های جزئی شده اند.

شعبانی گفت: با توجه به اینکه حادثه تصادف روی داده است وبرخی دانش آموزان دچار جراحات سطحی شدند برای اطمینان خاطر بیشتر از سلامتی آنها تمامی مراقبت های پزشکی توسط تیم متخصص بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) فسا انجام شد که از 18 دانش‌آموز سرنشین مینی‌بوس، 15 تن از بیمارستان مرخص شدند و تنها سه تن از آنها که دچار شکستگی شدند برای طی مراحل درمان در بیمارستان بستری هستند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: