جنایت جدید رژیم آل‌سعود علیه شیعیان قطیف

اعدام ۳۳ جوان شیعه؛ واکنش عجیب ریاض به عملیات تروریستی داعش

کدخبر: 2323651

وزارت کشور رژیم آل سعود اعلام کرد ۳۷ شهروند این کشور را به اتهام فعالیت‌های تروریستی اعدام کرده است. این اعدام‌ها در واکنش به عملیات تروریستی داعش در مرکز تحقیقات «الزلفی» و کشته شدن چهار شهروند آل سعود صورت گرفته است.

نسیم آنلاین : وزارت کشور رژیم آل سعود اعلام کرد ۳۷ شهروند این کشور را به اتهام فعالیت‌های تروریستی اعدام کرده است. این اعدام‌ها در واکنش به عملیات تروریستی داعش در مرکز تحقیقات «الزلفی» و کشته شدن چهار شهروند آل سعود صورت گرفته است.

خبرگزاری دولتی آل سعود (واس) در گزارش خود ادعا کرد این ۳۷ نفر اهالی مناطق مختلف این کشور مانند ریاض، مکه، مدینه، منطقه شرقیه، القصیم و عسیر بوده‌اند و همین تنوع نشان دهنده جدیت حکومت برای مبارزه با تروریسم است! با این حال اندکی واکاوی نشان می‌دهد ۳۳ نفر از این افراد، شیعه بوده‌اند؛ در حالی که شیعیان هیچ‌گاه به عملیات تروریستی و کشتار توده‌های اهل تسنن دست نزده‌اند.

از نکات قابل توجه در مورد اعدامی‌های دیروز، سن پایین قربانیان و متهمین و حضور یک روحانی در این لیست است. «شیخ محمد العطیه» روحانی و خطیب جوان اهل قطیف و مقیم جده بود که در دانشگاه این شهر تدریس می‌کرد. او دارای دکترای وحدت اسلامی بوده و به عنوان یک عضو فعال در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی فعالیت می‌کرد. در مارس ۲۰۱۳ او را به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت کردند!

«عبدالله الزاهر» از نوجوانان ۱۵ ساله اهل قطیف بود که به علت مشارکت در برپایی یک تظاهرات اعتراضی در عوامیه بازداشتو و حالا حکم اعدام وی اجرا شده است.

ارتکاب این جنایت علیه شیعیان قطیف باعث داغ شدن برچسب‌های #شهداء_القطیف و #الموت_لآل_سعود در شبکه‌های اجتماعی شده است.

ارسال نظر: