اخبار آرشیوی

کدخبر: 236727

دفتر "سید شهاب‌الدین صدر" با صدور اطلاعیه‌ای، عضویت وی و سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس در شبکه اجتماعی "فیس‌بوک" را تکذیب کرد

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع عموم خبرگزاری‌ها، ارباب جراید و رسانه‌های عمومی دیداری و شنیداری می‌رساند که خبر منتشر شده کذب بوده و صفحه فیس‌بوک منتسب شده هیچ‌گونه ارتباطی با وی نداشته و ندارد.
فارس گزارش داد: دفتر سید شهاب‌الدین صدر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، عضویت اعضای هیئت رئیسه مجلس در شبکه اجتماعی فیس بوک را تکذیب کرد. متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: با توجه به خبر منتشر شده از سوی برخی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مبنی بر عضویت برخی از اعضای هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی من جمله جناب آقای سید شهاب‌الدین صدر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، بدین وسیله به اطلاع عموم خبرگزاری‌ها، ارباب جراید و رسانه‌های عمومی دیداری و شنیداری می‌رساند که خبر منتشر شده کذب بوده و صفحه فیس‌بوک منتسب شده هیچ‌گونه ارتباطی با وی نداشته و ندارد. ضمناً هرگونه مواضع، بیانیه و اخبار از سوی دفتر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سایت خبری مجلس و پایگاه اطلاع‌رسانی وی به آدرس www.drsadr.ir جهت اطلاع عموم منتشر می‌شود.
ارسال نظر: