اخبار آرشیوی

کدخبر: 246919

عضو ارشد حزب اعتماد ملی: برخی مدعیان اصلاح‌طلبی با نسخه‌پذیری از اپوزیسیون خارج نشین درصدد تحریم انتخابات هستند/ تفرقه و چند‌دستگی در این جریان کاملا مشهود است

محمد باقر ذاکری به مواضع "غیر اصولی" برخی اصلاح‌طلبان در برهه‌های گوناگون اشاره کرد و درخصوص لیدری جریان اصلاحات نیز گفت: امروز در جریان اصلاحات شخصی که لایق لیدری این جریان باشد وجود ندارد چرا که هریک از سران و چهره‌های شاخص این مجموعه به نوعی برای اصلاحات بحران آورده‌اند.
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمد باقر ذاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مواضع و اظهارنظرهای اخیر خاتمی و شروطش برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات را در راستای کلید زدن تحریم انتخابات و زیر سوال بردن اصل انتخابات تعبیر کرد. این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به شروط مطرح شده از سوی خاتمی ،گفت: خاتمی ابتدا باید حکومت و نظام را راضی کرده و احزابی را که منحل شده و اشخاص ساختارشکنی را که در زندان بسر می برند را وادار به ابراز ندامت و پشیمانی از اعمال سابق خود کند سپس شروط نامعقول خود را مطرح نماید. وی به عدم ارائه برنامه کاری منسجم از سوی اصلاح طلبان اشاره کرد و افزود: اصلاح طلبان تاکنون تعریف دقیقی از اصلاح طلبی نداشته اند ضمن اینکه محدوده اصلاح طلبی و افراد اصلاح طلب مشخص نیست. * اصلاح طلبان به صورت جداگانه و براساس تفکر شخصی در انتخابات حاضر می شوند وی درخصوص اینکه اصلاح طلبان چگونه وارد رقابت های انتخاباتی خواهند شد، گفت: هر یک از اصلاح طلبان به صورت جداگانه و براساس نظر و تفکر شخصی خود در انتخابات شرکت می کنند. ذاکری افزود: برخی مدعیان اصلاح طلبی با نسخه پذیری از اپوزیسیون خارج نشین درصدد تحریم انتخابات هستند و برخی نیز با پایبندی به اصول اولیه نظام و با رعایت قانون در انتخابات شرکت خواهند کرد؛ لذا تفرقه و چند دستگی در این جریان کاملا مشهود است. *چهره های اصلاح طلب هیچیک لیاقت لیدری این جریان را ندارند وی به مواضع غیر اصولی برخی اصلاح طلبان در برهه های گوناگون اشاره کرد و درخصوص لیدری جریان اصلاحات نیز گفت: امروز در جریان اصلاحات شخصی که لایق لیدری این جریان باشد وجود ندارد چرا که هریک از سران و چهره های شاخص این مجموعه به نوعی برای اصلاحات بحران آورده اند. * عدم اقبال اصلاح طلبان در انتخابات مجلس ذاکری به عدم اقبال مردم به اصلاح طلبان در دور هفتم و هشتم مجلس اشاره کرد و ابراز عقیده کرد: با توجه به شرایط کنونی اصلاح طلبان و فضای جامعه، اصلاح طلبان نباید در انتخابات نهم نیز امیدی به پیروزی در انتخابات داشته باشند.
ارسال نظر: