اخبار آرشیوی
مدیر پروژه استقرار "ایزو ۱۰۰۰۲" سایپایدک: سایپایدک به عنوان اولین شرکت ایرانی در عرصه خدمات پس از فروش موفق به دریافت استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات شد
حمیدرضا نبئی افزود: این استاندارد مدیریتی با تکیه بر درک اهمیت شکایات مشتریان، ارائه و استقرار یک نظام مناسب به منظور شناسایی توقعات و انتظارات مشتریان، تجزیه و تحلیل نظرات آنها و در نهایت ارائه بازخورد به منظور بهبود خدمات را فراهم میکند. وی تصریح کرد: سیستمها و استانداردها ابزاری هستند که میتوان با کمک آنها برای تحقق سریعتر اهداف و آرمانها و رسیدن به نقطه مطلوب در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتری گام برداشت. وی اظهار داشت: شرکت سایپایدک به عنوان یک شرکت خدماتی با بیش از سه میلیون مشتری در سراسر کشور مسؤلیت سنگینی بر عهده دارد که با جاریسازی استاندارد "ایزو 10002" در این شرکت مشتریان در کوتاهترین مدت میتوانند حقوق قانونی خود را مطالبه کنند.