رضا رویگری: در سریال "مدینه" یك مرفه بیدردم

کدخبر: 887789

بازیگر سریال درحال ساخت سیروس مقدم در گفتگو با «نسیم»، افزود: نقش شخصیت همسر اول کاراکتر محوری سریال یعنی مدینه را بازی میكنم؛ یک کارخانه‌دار متمول/ کارهای مقدم هیچگاه پایین‌تر از حد استاندارد نیستند

رضا رویگری که این روزها مشغول بازی در سریال "مدینه" سیروس مقدم است درباره کیفیت کاراکترش در این سریال به خبرنگار «نسیم»، گفت: در این مجموعه در نقش کاراکتر "شهرام" ایفای نقش می‌کنم. این شخصیت همسر اول کاراکتر محوری فیلم یعنی "مدینه" است که توسط پریوش نظریه ایفا می شود. او یک کارخانه دار متمول است و به نوعی از طبقه مرفه بی درد.

رویگری درباره کیفیت فیلمنامه افزود: کارهای مقدم هیچگاه پایین تر از حد استاندارد نیستند. این سریال هم تا اینجایش خوب بوده البته چون هنوز فیلمنامه تمام نشده و در حال نگارش است باید کمی صبر کنیم.

این بازیگر پیرامون دیگر کارهای اخیرش نیز گفت: در یک فیلم سینمایی به نام "باورم کن" بازی داشتم ساخته کارگردانی جوان به نام محمد حسین پور. فیلم زمینه ای ماجرایی دارد و درباره چند شخصیت است که به دنبال قاچاق عتیقه هستند.

رضا رویگری که سال قبل آلبوم موسیقی "کازابلانکا" را به بازار موسیقی عرضه کرده بود درباره تازه ترین کارهای موسیقایی اش نیز به «نسیم»، گفت: به محض اینکه صدایم آماده شود دو قطعه جدیدم را بعد از صدور مجوز روی سایتم می گذارم. این قطعات را دکتر عماد توحیدی ساخته و تنظیم کرده است و فقط باید یک میکس و مسترینگ نهایی رویشان انجام شود.

ارسال نظر: