همسر شهید ‌طهرانیمقدم: دشمنان ما عددی برای مطرح شدن نیستند

کدخبر: 889007

وی در همایش "دلاوریم" افزود: ما سرباز ولایت هستیم و کسی نیستیم که در بیابان بدون صاحب باشیم؛ صاحب ما ولایت و سیدعلی و ما هم زره‌پوش و آماده اجرای دستورات رهبر انقلاب خواهیم بود

به گزارش خبرنگار «نسیم» همسر شهید تهرانی مقدم در همایش "دلاوریم" که به مناسبت سوم خرداد و تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و هسته‌ای شب گذشته در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، با بیان اینکه هیچ قدرتی از آمریکا تا اسرائیل نمی‌تواند حیات سیاسی ایران را دچار خدشه کند، تاکید کرد: ما در برابر دشمن باید رشد کنیم و آنها عددی برای مطرح شدن نیستند و بنا به فرموده امام(ره) "هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

همسر شهید طهرانی‌مقدم با بیان اینکه ما به یقین رسیده‌ایم که شهدای‌مان زنده‌اند و عملکرد ما را مشاهده می‌کنند، گفت: شهدا به اقیانوس بیکران خداوند گره خورده‌اند و چون این اخلاص را دارند هیچ دری در جمهوری اسلامی بسته نخواهد بود.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه اگر مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در خصوص موشک‌ها و توان دفاعی نیز مذاکره کنند دیدگاه شما به عنوان خانواده شهید طهرانی‌مقدم چه خواهد بود؟ گفت: ما سرباز ولایت هستیم و کسی نیستیم که در بیابان بدون صاحب باشیم و صاحب ما ولایت و سیدعلی، زره‌پوش و آماده اجرای دستورات رهبر انقلاب.

همسر شهید طهرانی مقدم با بیان اینکه زمانه زمانه‌ای است که باید در مقابل دشمن رشد کنیم، تصریح کرد: دشمنان عددی نیستند، اگر امروز مسائل هسته‌ای فردا مسائل نظامی و پس فردا در حد جامعه بین المللی ادعاهایی را خواهند داشت همه این‌ها در حد حرف است.

در ادامه مراسم پدر شهید رسول خلیلی نیز با بیان اینکه ما خون می‌دهیم تا ولایت را داشته باشیم، افزود: پس اگر معامله‌ای از سوی بعضی مسئولان در قبال موضوعات هسته‌ای صورت گیرد و باعث پایمال شدن حقوق مردم شود، تا آخرین نفس در مقابل آن‌ها می‌ایستیم تا به این وسیله از حریم ولایت دفاع کنیم، بنابراین ما از تحریم و تهدید هیچ هراسی نداریم.

وی در ادامه با تاکید براینکه اگر ما با ولایت باشیم پیروزی از آن ما خواهد بود، ادامه داد: شهدا در جایگاه خود از ولایت دفاع کردند و در وصیت‌نامه‌های خود ما را به دفاع از حریم ولایت سفارش کرده‌اند.

پدر شهید خلیلی افزود: وقتی که فرزند شهیدم به سوریه رفت با ما اتمام حجت کرد؛ با اخلاص و اطمینان قلب رفت وزمانیکه خبر شهادت وی را به ما دادند هم من و هم مادرش نماز شکر خواندیم.

این پدر شهید در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی براینکه اگر مسئولی در مذاکرات هسته‌ای معامله‌ای در خصوص سوریه، لبنان و یا عراق که همسو با ارزش‌های انقلاب اسلامی نباشد انجام دهند، واکنش شما چه خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: برای دفاع از اسلام مرزی وجود ندارد. ما هرچه بتوانیم از حریم ولایت دفاع می‌کنیم و هر مسئولی که بخواهد استفاده ابزاری از خون شهدا و ولایت کند، جلوی او می‌ایستیم.

همچنین در ادامه مراسم مادر شهید علیرضا ستاری از شهدای دوران فتنه ۸۸ اظهارداشت: خسیسه ولایتی بودن از بارزترین ویژگی‌های شهید ستاری است که همیشه کارهای محوله خود را به خوبی انجام می‌داد.

مادر شهید ستاری با تاکید براینکه امروز ما خانواده شهدا جمع شدیم تا نسبت به دستاورهای انقلاب و فناوری‌های هسته‌ای دلواپسی خود را اعلام کنیم، افزود: می‌خواهیم بگوییم که همانطور که خرمشهر را با اتکا به جوانان کشورمان آزاد کردیم امروز هم باید به توانایی‌های جوانانمان اعتماد کنیم و روی پای خود بایستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باج دادن به دشمنان اصلی کشورمان در پای میز مذاکره به هیچ عنوان مورد قبول نیست و این اصلی ترین و آخرین حرف خانواده شهدا است

ارسال نظر: