برنامه "ورزش و مردم" در اختیار جام جهانی قرار میگیرد

کدخبر: 890181

بهرام شفیع به خبرنگار «نسیم»، گفت: در این ویژه برنامه‌ها از کارشناسانی جدید که کمتر در شبکه‌های رسانه ملی حاضر می‌شوند، استفاده میکنیم تا حرف‌های جدیدی برای مخاطبان فوتبال‌دوست کشورمان مطرح شود

در حالی که تنها 17 روز به جام جهانی فوتبال 2014 برزیل باقی مانده، برنامه "ورزش و مردم" بعنوان قدیمی ترین برنامه ورزشی رسانه ملی، این رویداد جهانی را با حضور کارشناسان، مربیان و بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان بررسی می کند.

در هیمن ارتباط بهرام شفیع، تهیه‌کننده و مجری "ورزش و مردم" به خبرنگار «نسیم»، گفت: با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی فوتبال و حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات 2014 برزیل، ما در برنامه این هفته و هفته آینده، با پخش مسابقات مقدماتی و گروهی، نقد عملکرد ملی پوشان در این مسابقات و گزارش تصویری از تمرینات تیم ملی سعی می کنیم از دیدگاه های کارشناسان فوتبال و مسئولان فدراسیون برای حضور محکم تر و بهتر ایران در جام جهانی فوتبال بهره ببریم.

شفیع افزود: سعی شده در این برنامه بخصوص در بخشهای مربوط به مسابقات جام جهانی فوتبال از کارشناسانی جدید که کمتر در سایر شبکه‌های رسانه ملی حاضر می شوند استفاده کنیم تا حرف‌های جدیدی در برنامه برای مخاطبان میلیونی و فوتبال دوست کشورمان مطرح شود.

*9 خرداد سراغ بازی قبل تیم ملی می‌رویم

شفیع همچنین از ویژه برنامه‌ای در نهم خرداد خبرداد و گفت: در برنامه جمعه، 9 خرداد ورزش و مردم گزیده هایی از بازی تیم ملی ایران مقابل مونته نگرو نیز پخش می شود.

مجری "ورزش و مردم" افزود: با توجه به نتیجه جلسه شورای ورزش سازمان صدا وسیما و تاکید مهندس ضرغامی، برنامه های کارشناسی و تخصصی درباره جام جهانی فوتبال فقط در شبکه های سه و ورزش تهیه و پخش می شود.

*مجبوریم فقط بخشهایی را به جام جهانی اختصاص دهیم

وی همچنین به «نسیم»، افزود: سایر برنامه های شبکه های رادیویی و تلویزیونی مثل "ورزش و مردم" تنها می تواند بخش های کوتاهی از برنامه خود را به این رویداد جهانی اختصاص بدهند.

به گفته این تهیه کننده، بازنگری لیگ برتر فوتبال، تغییر و تحولات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و بررسی بودجه و اعتبارات ورزش کشور، بخشهای دیگر برنامه این هفته "ورزش و مردم" را تشکیل خواهد داد.

ارسال نظر: