امام جمعه کرمانشاه: ۲۲ جلد صحیفه نور امام(ره) باید نقشه راه مسئولان باشد

کدخبر: 890648

آیت‌الله علما افزود: همه مسئولان باید پیرو عملی تفکر امام راحل باشند و تنها سردادن شعار خط امام کفایت نمی‌کند/ رهبر معظم انقلاب در این ۲۵ سال تمام تهاجمات داخلی و خارجی را با بهترین مدیریت خنثی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، بیت‌الغزل و هدف اصلی امام راحل حاکم کردن اسلام در کشور بود. به اعتقاد امام(ره) حاکمیت باید از آن اسلام و تبیین و تفسیر قوانین اسلامی بر عهده ولی فقیه که مختصص و کارشناس اسلام است، باشد. به همین دلیل بود که می‌فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه بیشتر.

وی افزود: اساس تفکر امام راحل، مقاومت و ایستادگی در سیاست خارجی و مقابله با فرهنگ لاابالی‌گری غربی در حوزه فرهنگ بود. امام راحل مراقبت از بیت‌المال و اموال عمومی، مدیریت و تدبیر صحیح با محوریت تقوا را باعث اقتدار اسلام می‌دانستند. اگر تفکر امام خمینی(ره) عملی شود، دشمنان به زانو در می‌آیند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز آغاز رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، افزود: امام خامنه‌ای یک ربع قرن و هر ماه بهتر از ماه پیش، کشور را رهبری و مدیریت و تمام تهاجمات داخلی و خارجی را خنثی کرده است.

عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: 10 هزار نفر از مردم استان در روز 13 خردادماه با 200 اتوبوس برای حضور در مراسم سالروز رحلت امام به تهران اعزام می‌شوند.

ارسال نظر: