سردار سلامی: کاری می‌کنیم که دشمنان به اراده مسلمانان تن دهند

کدخبر: 891394

جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم بزرگداشت سردار شهید اسکندری افزود: دشمن گمان می‌کند با تحریم می‌تواند یک ملت مسلمان را از رسیدن به آرمان‌های بلند دور کند/ عمر دشمن در جهان اسلام رو به پایان است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسکندری، مدافع حرم حضرت زینب(س) که با استقبال مردم در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز برگزار شد، افزود: از بعد از انقلاب تا به امروز آمریکا، اروپا، صهیونیسم و مسبتکران آنها در منطقه روی خوش ندیده‌اند و حتی یک پیروزی به دست نیاورده‌اند؛ بلکه تاریخ آنها مملو از شکست پی در پی است و این ثمره شهادت است.

وی گفت: شهدا با شهادت و ایثار خود، اسلام و مسلمانان را دوباره احیا کردند و تلاش داشتند تا اسلام در این عصر بتواند بدرخشد و سرزمین‌های مسلمان را از اشغال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و امنیتی دنیای استکبار نجات دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: دشمن گمان می‌کند با تحریم می‌تواند یک ملت مسلمان را از رسیدن به آرمان‌های بلند دور کند این در حالی است که بعد از جنگ شهرهای ما آبادتر، صنایع‌مان قوی‌تر و ملتمان مصمم‌تر شد و در شرایط تحریم نیز این‌گونه است.

سردار سلامی تصریح کرد: کاری می‌کنیم دشمنان به اراده مسلمانان تن دهند.

وی افزود: امروز آرزوهای دشمن در حال دفن شدن است و خورشید عمرش در جهان اسلام در حال غروب است و خورشید اسلام به مرکز آسمان نزدیک می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به خصوصیات شهید سردار اسکندری گفت: مهمترین خصوصیت این شهید، تواضع، نور خضوع، عبادت و بندگی خداوند و اخلاق و رفتار سلیم، قلب سلیم، سلامت نفس، آرامش و وقار، متانت مردانه و تبسم مؤمنانه بود.

ارسال نظر: