فرمانده سپاه لامرد: این شهرستان مکانی برای احیای مرده‌های سیاسی نیست

کدخبر: 891719

زائری‌نژاد افزود: هر تشکیلاتی اگر زیر پرچم ولایت فقیه نباشد آن را به رسمیت نمی‌شناسیم/ سیاه‌نمایی کردن خیانت به نظام و انقلاب است/ اجازه نمی‌دهیم پای فتنه‌گران ۸۸ در لامرد باز شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، محمد زائری‌نژاد در جمع فرماندهان سپاه و بسیج لامرد در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: اگر عنصر بصیرت از اتفاقات و جریانات کشور نداشته باشیم دشمن درصدد است که تیر خلاص را به ما بزند. باید با تمام ظرفیت و با تمام فشارها و دشواری‌ها پای انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه بایستیم.

فرمانده سپاه لامرد با بیان اینکه هر تشکیلاتی اگر زیر پرچم ولایت فقیه نباشد آن را به رسمیت نمی‌شناسیم افزود: سیاه‌نمایی کردن خیانت به نظام و انقلاب است و امروز فتنه‌گر 88 در لامرد حضور پیدا می‌کند و کشور ایران را با مالزی مقایسه می‌کند. مگر مالزی کدام فشار را تحمل می‌کند. این در حالی است که ما امروز غرب را در خاورمیانه غافلگیر کرده‌ایم. دشمن امروز به جای اینکه قلب ما مورد هدف قرار دهد خودش را نشانه رفته است و نیروهایی آمریکایی امروز در مشت نیروهای سپاه هستند.

زائری‌نژاد اضافه کرد: مقاومت‌ها باعث شده است دشمن سر میز مذاکره بنشیند و میز مذاکره جای جنگیدن است. ایمان، تقوا و صبر است که ما را محکم نگه داشته است.

بگذارید بگویند اینها افراطی هستند و بدانند بچه‌های بسیج تمام جلسات سیاسی در لامرد را زیر نظر دارند

فرمانده سپاه لامرد خطاب به جریانات سیاسی در سطح شهرستان لامرد متذکر شد: همه جریانات سیاسی در سطح این شهرستان متوجه باشند بسیجیان کسانی را موردحمایت قرار می‌دهند که زیر بیرق ولایت فقیه باشند و با هیچ کس عهد و پیمان نبسته‌اند و اگر کسی بخواهد از خط قرمزها در لامرد عبور کند با بسیج روبرو است. بگذارید بگویند اینها افراطی هستند و بدانند بچه‌های بسیج تمام جلسات سیاسی در لامرد را زیر نظر دارند.

وی گفت: کسی مانع برگزاری همایش نیست اما اجازه نمی‌دهیم کسانی که با رهبری زاویه دارند در یک شهرستانی که 240 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و بیش از شش هزار رزمنده دارد ورود پیدا کنند. لامرد مکانی برای احیای مرده‌های سیاسی نیست و اگر چنین کسانی دعوت شوند بچه‌های بسیج در مقابل آنها قرار می‌گیرند. به آقایانی که مجوز دادند نیز هشدار می‌دهم که اجازه نمی‌دهیم پای فتنه‌گران 88 در لامرد باز شود.

ارسال نظر: