قاسمی جامی: آخرین مراحل فنی "مروارید خلیج فارس" درحال انجام است

کدخبر: 893624

این كارگردان در گفتگو با «نسیم»، افزود: نسخه نهایی بزودی آماده میشود؛ در این فیلم سینمایی تمام صحنه‌های نبرد دریایی ناوچه جوشن را بازسازی کردیم/ مروارید فیلمم همان شهدای زیرآب‌مانده خلیج فارس هستند

حسین قاسمی جامی درباره وضعیت تولید تازه ترین فیلم سینمایی اش «مروارید خلیج فارس» به خبرنگار «نسیم»، گفت: فیلمبرداری که دی ماه سال قبل آغاز شد و بهمن هم تمام شد. لوکیشنهایمان در انزلی، خلیج فارس و یک سری سازه داخلی قرار داشت. صحنه های دریایی کار را هم بعضا در استخر گرفتیم. این روزها هم آخرین مراحل فنی فیلم انجام می شود.

قاسمی جامی ادامه داد: داستان فیلم ما مرتبط با ماجرای ناوچه جوشن است و نبردهای این ناوچه با نیروهای دشمن در جریان دفاع مقدس را به تصویر می کشد.

وی افزود: سعی کردیم تمامی صحنه های مربوط به نبرد دریایی را بازسازی کنیم از غرق شدن کشتی گرفته تا درگیریها را. هادی ساعی هم در نقش فرمانده ناوچه جوشن ایفای نقش کرده است.

این کارگردان افزود: این نخستین فیلمی است که درباره حضور نیروهای دریایی در دفاع مقدس ساخته شده است و حین کار در این پروژه، برگهایی جدید از دفتر رشادتهای نیروهای دلاور دریایی برایم فاش شد.

قاسمی جامی درباره چرایی نام این فیلم نیز یادآور شد: من ناوها را مثل صدف دیدم و شهدا را مثل مروارید و از آنجا که بسیاری از شهدای ما هنوز کف اقیانوسند به نظر می رسد که همین شهدا هستند که از خلیج فارس حمایت می کنند.

گفتنی است امین حیایی، هادی ساعی و افسانه بایگان از بازیگران اصلی «مروارید‌های خلیج فارس» هستند.

ارسال نظر: