برنامه‌های ماه رمضان و تابستان رادیو اعلام شد

کدخبر: 893897

مدیركل طرح و نظارت صدا: استقبال از ماه رمضان از ۷ تیر آغاز می‌شود/ ۱۹۰ اثر نمایشی تولید شده و هزار کارشناس در برنامه‌ها استفاده میكنیم/ برنامه‌های اخلاقی رادیو ۵۰ درصد افزایش مییابد/ همه مسابقات جام جهانی فوتبال روی آنتن میرود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، نشست برنامه‌های ماه رمضان و تابستانی معاونت صدا با حضور جعفری مدیر كل طرح و نظارت معاونت صدا، شیخ محمدی مدیر رادیو ایران و شریف‌زاده مدیر رادیو فرهنگ برگزار شد.

در این نشست جعفری مدیر کل طرح و برنامه و نظارت معاونت صدا گفت: برنامه های صدا از 13 رجب تا 19 رمضان با رویکرد برنامه های وحدت آفرین و شادی بخش است.

وی افزود: 26 شبکه رادیو برنامه های خود را بر این اساس تنظیم می کنند. ویژه برنامه های افطار و سحر در 25 شبکه درنظر گرفته شده است.

جعفری ادامه داد: استقبال از ماه رمضان از شنبه 7 تیر در شبکه های صدا اغاز میشود. در حوزه برنامه های نمایشی 190 اثر نمایشی در مرکز هنرهای نمایشی رادیو تولید شده که پخش میشود.

وی اضافه کرد: پخش مستقیم برنامه های شب قدر از حسینیه ها و مساجد را شاهد هستیم. برای ویژه برنامه عید فطر نیز به مدت 3 روز برنامه داریم.

جعفری گفت: برنامه‌های اخلاقی رادیو به میزان 50 درصد در ماه رمضان امسال افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از 23 خرداد تا 22 تیر همه مسابقات جام جهانی فوتبال از رادیو پخش میشود. ضمن اینکه برنامه های مسابقات والیبال ایران نیز پخش میشود.

جعفری افزود: برنامه های گفتگو محور افزایش داشته و از یک هزار کارشناس استفاده میشود. در ماه رمضان از مولفان 30 کتاب که نیت داشتند در ماه رمضان کتاب تالیف کنند دعوت و با انها گفتگو و معرفی میشوند.

وی گفت: برنامه مسابقه مفاهیم سوره لقمان با موضوع سبک زندگی هر روز پخش میشود. همچنین احادیث اخلاقی از رهبری در قالب برنامه بهشت اجابت پخش میشود.

جعفری تصریح کرد: رادیو تهران سلسله برنامه هایی با عنوان بانوانی که حجاب برتر را انتخاب کردند پخش میشود و از انها تجلیل میشود. افزایش 60 درصدی برنامه‌های رادیو تهران در رمضان امسال نسبت به سال 92 را شاهدیم.

ارسال نظر: