فرمانده ناجا: همراهی مردم ما را از رفتار تند بی نیاز می‌کند

کدخبر: 894263

احمدی مقدم در جمع خبرنگاران افزود: پلیس در پاسخ به مراجع قانونی و مردم محیط‌های اخلاقی را باید افزایش دهد البته میزان حضور پلیس متناسب با ناهنجاری‌ها است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار اسماعیل احمدی مقدم در جاشیه تحلیف دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی گفت: با توجه به ماه‌های شعبان و رمضان مردم انتظار دارند که شئونات اسلامی بیشتر رعایت شود.

وی همچنین در رابطه با حقوق دانش آموختگانی که امروز موفق به اخذ درجه در این دانشگاه شدند گفت: حقوق کارکنان تابع قانون است و همه سازمان‌های دولت تابع قانون هستند؛ البته هر سازمانی شرایط فوق العاده ویژه نیز گاهی مواقع برای پرداخت حقوق کارمندان متناسب با سختی کار در نظر می‌گیرد . اولویت ما تامین مسکن ملکی یا استیجاری برای این افراد است.البته باید قناعت را میان کارکنان مورد توجه قرار دهیم.

فرمانده ناجا گفت: حقوق و مزایای ناجا برای زندگی شرافت مندانه و متوسط جامعه فراهم است ولی انسان به هیچ مقداری بسنده نمی‌کند البته از لحاظ شرعی به دست آوردن مال و تلاش برای افزایش آن ایرادی ندارد ولی نمی توان توقع داشت که سال اول خدمت همه چیز فراهم شود تا سال نهم خدمت همه کارکنان وام ازدواج مسکن و خرید خودرو را می‌گیرند.

ارسال نظر: