۴۷ قطعه موسیقی ویژه تیم ملی فوتبال ایران رونمایی شد

کدخبر: 894616

مدیر شبكه سه: همواره نگاه حمایتی به رویدادهای جهانی ورزشی قهرمانی داریم و در جهت تقویت غرور ملی جامعه پیشگام هستیم/ رئیس مركز موسیقی صداوسیما: آثار از امروز در اختیار شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی میگیرد

به گزارش «نسیم»، در مراسم كه بیستم خردادماه با حضور نایب رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رئیس مركز موسیقی و سرود سازمان صداوسیما و چند تن از هنرمندان موسیقی در سالن اجتماعات مركز موسیقی و سرود صدا و سیما برگزار گردید از 47 قطعه،موسیقی و نماهنگ در رابطه با حضور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل رونمایی شد.

دراین مراسم تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن تشكر از شبكه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی درخصوص انعكاس اخبار و رویدادهای تیم ملی فوتبال به ویژه برنامه بیست چهارده شبكه سه سیما افزود: شبكه‌های تلویزیونی بویژه شبكه سه سیما با ویژه برنامه‌های جام جهانی و انعكاس رویدادهای تیم ملی فوتبال فضای خوبی را برای جوانان و مردم علاقه‌مند به فوتبال بوجود آورده‌اند كه جای قدردانی دارد.

همچنین در ادامه این مراسم حسین تقی‌پور رئیس مركز موسیقی سازمان صداوسیما گفت: مركز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در رابطه با رویداد بزرگ جام جهانی از 5 ماه پیش اقدام به تولید آثار موسیقایی كرد كه حاصل آن تولید هفت قطعه نماهنگ و 40 قطعه موسیقی بی‌كلام و با كلام است كه از امروز برای پخش در اختیار شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی سازمان صداو سیما می‌گیرد.

وی گفت: برای تولید این آثار فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و شبكه سه سیما با مركز موسیقی و سرود سازمان همكاری نزدیك داشته‌اند.

در این مراسم زین‌العابدین مدیر شبكه سه سیما نیز با اشاره به اینكه آثار موسیقایی كه مركز موسیقی و سرود سازمان صدا وسیما تولید كرده در نوع خود، بی‌نظیر و موجب شادی و غرور در میان ملت ما خواهد شد افزود: شبكه سه سیما بویژه شورای هم‌آهنگی ورزش سازمان صداو سیما همواره نگاه حمایتی و پشتیبانی به رویدادهای جهانی ورزشی قهرمانی دارند و به همین خاطر همواره در جهت تقویت غروز ملی جامعه پیشگام هستند.

وی با بیان این مطلب كه توانسته‌ایم با برنامه‌ریزی مشترك و هم افزایی با فدراسیون فوتبال، مركز موسیقی و سرود سازمان گام‌های موثری را بردایم گفت: خوشبختانه این هم‌افزایی با ارگان‌های ذیربط ورزشی موجب اطلاع رسانی بموقع و انجام وظایف رسانه‌ای ما برای ورزش قهرمانی بویژه فوتبال شده است. مدیر شبكه سه سیما همچنین ضمن تشكر از هنرمندان و استادان موسیقی مركز موسیقی و سرود سازمان ابراز امیدواری كرد كه پخش آثار موسیقیایی هم‌آوا با جام جهانی از شبكه‌ها تلویزیونی و رادیویی موجب افتخار و سرافرازی ملت ایران شود.

در تولید آثار موسیقیایی هم آوا با جام جهانی كه مركز موسیقی و سرود سازمان تولید كرده است این هنرمندان بشرح ذیل همكاری مستمر شبانه‌روزی داشته‌اند.

آهنگ‌سازان/ محمد نصرتی و پدرام كشتكار خوانندگان/ احسان خواجه امیری و امیر تاجیك/ ساجد ناهیدی/مجید اخشابی/قاسم افشار/محمدرضا عیوضی/امید جعفری/ستار سهرابی/ امی چرمگیر/ شهرام ناظری/سعید عرب/علی تفرشی/مجید امین ترابی/محسن میرزاده/مجید سیادت و همچنین گروه كر مركز موسیقی و سرود و سازمان صدا و سیما.

ارسال نظر: