حسینیه هنر میزبان فیلم‌های مرتبط با فتنه۸۸ میشود

کدخبر: 894755

نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب ساعت ۱۶ فردا، پنجشنبه با نمایش، نقد و بررسی دو فیلم "لكه" و "من مدیر جلسه‌ام" كه با موضوع فتنه ساخته شده‌اند، برگزار خواهد شد

به گزارش «نسیم»، نشست های فیلم سازان جوان سینمای انقلاب این هفته با نمایش، نقد و بررسی دو اثر با موضوع فتنه 88 برگزار می شود.

این نشست با نمایش مستند «من مدیر جلسه ام» به کارگردانی سیدمقداد سیدصالحی و فیلم تحسین شده «لکه» به کارگردانی محمدباقر مفیدی کیا برگزار می شود.

«من مدیر جلسه ام» مستندی 22 دقیقه ای است که بر اساس کتابی به همین نام نوشته رحیم مخدومی ساخته شده است و روایت دیدار نمایندگان کاندیداهای انتخابات دهم ریاست جمهوری با مقام معظم رهبری است.

«لکه» فیلم 43 دقیقه ای است که داستان مدیری را روایت می کند که بعد از انتخابات 92 در مسیر رسیدن به مراسم معارفه خود با مشکلی رو به رو می شود.

همچنین در این نشست که همزمان با سالگرد آغاز فتنه 88 برگزار می شود، محمدصادق باطنی به ارائه مقایسه فیلم های ساخته شده با موضوع فتنه 88 در داخل و خارج از کشور می پردازد.

این نشست از ساعت 16 روز پنجشنبه 22 خرداد در محل حسینیه هنر به نشانی تهران، خیابان 16 آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک 60، برگزار می شود.

ارسال نظر: