آزاده نامداری مجری "یك برش زندگی" با موضوع جام جهانی شد

کدخبر: 895614

تهیه‌كننده این برنامه گفت: از آنجا كه آزاده نامداری از مجریانی است كه در حیطه فوتبال، جام جهانی و مسائل روز اجرای قوی دارند مجری برنامه فردا، یكشنبه خواهد بود/ برنامه ساعت ۸:۳۰ روی آنتن شبكه دو میرود

به گزارش «نسیم»، سمانه فراهانی با اعلام این خبر گفت: بكشنبه 25 خرداد، شهین منتظری و فرناز ایزدی كه به ترتیب چهارمین و پنجمین شهروند خبرنگار حرفه‌ای این برنامه هستند، حضور خواهند داشت تا در برابر خانم آزاده نامداری از مجریان این شبكه به اجرای بخشی از برنامه با عنوان جام جهانی بپردازند .

وی خاطر نشان كرد: از آنجا كه آزاده نامداری از مجریانی است كه در حیطه فوتبال، جام جهانی و مسائل روز اجرای قوی دارند، در برنامه فردا حضور خواهند داشت تا درخصوص اجرای برنامه توسط این دو شهروند خبرنگار حرفه ای برنامه نظر دهند.

همچنین این برنامه در روزهای شنبه و یكشنبه 24 و 25 خرداد به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) به پخش تصاویر ارسالی از سوی مخاطبان درخصوص جشنهایی كه در شهرها و محل سكونت خود داشته اند، می پردازد و از دوشنبه 26 خرداد با موضوع جام جهانی و فوتبال به برنامه خود ادامه می دهد .

بدین منظور مخاطبان و كلیه علاقه مندان می‌توانند عكس ها و فیلمهای خود با موضوع جام جهانی و فوتبال را از طریق پست الكترونیكی برنامه به آدرس info@ 1 -bz.ir ارسال نمایند. همچنین راههای ارتباطی با این برنامه سامانه پیامكی 30000207 و سایت www. 1 -bz.ir می‌باشد .

برنامه «یك برش زندگی» كاری از گروه اجتماعی شبكه دو و با اجرای امیر رضایی است كه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 به مدت 45 دقیقه از شبكه زندگی پخش خواهد شد.

ارسال نظر: