توقیف اتوبوس‌های "اسکانیا" در دستگاه قضایی و کمسیون اصل نود مجلس پیگیری می‌شود

کدخبر: 897466

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با «نسیم» افزود: در حال رایزنی با دستگاه‌های نظارتی جهت توقف تردد تیپ خاصی از اسکانیا که نقص فنی دارد، هستیم

سردار موسی امیری در گفتگو با «نسیم»، با تاکید بر اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی تا حقوق عامه مردم در رابطه با اتوبوس‌های مسافربری اسکانیا احیا نشود، پیگیر این موضوع است، اظهار داشت: پلیس از دو طریق دستگاه قضایی و کمسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، پیگیر توقف تردد اتوبوس‌های اسکانیایی است که قبلا شماره گذاری شده و در حال حاضر با وجود برخی مشکلات و نواقص در حال فعالیت و جابجایی مسافران در برون و درون شهرها است.

وی افزود: این موضوع از جانب دادستان کشور در حال بررسی است که این مورد باید منجر به صدور حکم و سپس حکم به خودروساز ابلاغ شود و بر اساس این حکم هم خودروساز موظف است، خساراتی که تاکنون به جهت عدم رفع نواقص ایجاد کرده است را بپردازد و هم خودروهایی که قبلا شماره گذاری شده را جهت رفع معایب و نواقص فراخوان و اصلاح کند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه کمسیون اصل نود مجلس در تلاش است که زمینه مجاب سازی شرکت خودروساز اسکانیا و وزارت صنعت و معدن را جهت رفع نواقص خودروهای در حال تردد فراهم سازد، گفت: پلیس راهور نیز طی چند مرحله این موضوع را به شرکت خودروساز ابلاغ کرده است.

سردار امیری ادامه داد: متاسفانه هنوز نظر پلیس در مورد رفع نواقص اتوبوس های اسکانیای در حال تردد، تامین نشده است و این موضوع به صورت جدی عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اینکه به جهت حوادث رخ داده در اتوبوس های اسکانیا، مدیرعامل این شرکت خودروساز دارای محکومیت و در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد است، خاطر نشان کرد:امیدواریم شرایط به صورتی پیش رود؛ که حقوق عامه مردم در مورد اتوبوس های اسکانیا محقق شود.

ارسال نظر: