بازیگران سریال "دیگری" ویژه شب‌های قدر مشخص شد

کدخبر: 898503

این مجموعه پنج قسمتی به كارگردانی احمد كاوری كه ساعت ۱۱ امروز كلید خورده از حضور بازیگرانی همچون امین حیایی، سعید آقاخانی، رزیتا غفاری و سمانه پاکدل بهره میبرد/ پرورشگاهی در نیاوران اولین لوكشین این كار بود

به گزارش «نسیم»، مراحل تولید مجموعه تلویزیونی شبکه سه سیما با نام "دیگری" در 5 قسمت 40 دقیقه ای ازامروز یکم تیرماه آغاز شد. پرورشگاهی در نیاوران اولین لوکیشن این مجموعه بود و سمانه پاکدل در نقش صبا و امین حیایی در نقش علی مقابل دوربین قرار گرفتند.

امین حیایی، سعید آقاخانی، رزیتا غفاری، سمانه پاکدل، محسن قاضی مرادی، نصرت میرعظیمی و... از جمله بازیگرانی هستند که حضورشان در سریال قطعی شده است.

این سریال که با محوریت موضوع اهدای عضو پیش می رود، داستان جوانی به نام علی را روایت می کند که هم از پدر پیر خود نگهداری می کند و هم نقش موثری در زندگی خواهرش دارد. او فردی خیرخواه است. به بچه های بی سرپرست پرورشگاه سر زده و زندانیان تنها را رایگان به مقصد می رساند. تا این که در سالروز تولدش اتفاقی رخ داده و نظم زندگی اش به هم می خورد.

دیگر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: نویسنده و مشاور پروژه: محمدحسین لطیفی، ناظر کیفی: امیر بوالی، مدیر تصویربرداری: اسماعیل آقاجانی، مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، طراح چهره پردازی: علیرضا جواد پور، مدیر تولید: محمد عفراوی، مدیر تدارکات: مصطفی روشن روان، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محبوبه نظری، منشی صحنه: عالیه طاهری، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری سپیدار و... .

ارسال نظر: