"رادیو تهران" هم مسابقه ایران و بوسنی را پوشش می‌دهد

کدخبر: 898736

ویژه‌برنامه "ورزش از رادیو تهران" در كنار برخی شبكه‌های رادیویی و شبكه سه چهارشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ برنامه خود را به پخش مستقیم این بازی اختصاص میدهد/ محمد سیانکی گزارشگر و حمیدرضا حصارکی کارشناس مجری برنامه است

به گزارش «نسیم»، شبکه رادیویی تهران همگام با علاقه مندان جام جهانی فوتبال، مسابقات جام جهانی را به طور زنده از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می کند.

ویژه برنامه "ورزش از رادیو تهران" عنوان برنامه ای از گروه ورزش و سلامت رادیو تهران است که چهارشنبه به صورت زنده از ساعت 19 و 45 دقیقه به مدت 120 دقیقه روی آنتن می رود و بازی ایران و بوسنی را پخش می کند.

این برنامه با پخش مستقیم مسابقات و همچنین برنامه های تحلیلی و کارشناسی در خدمت شنوندگان است و در تمامی لحظات جام جهانی با مخاطبان خود همراهی می کند، یک ساعت قبل کارشناسان ورزشی برنامه در استودیو حضور دارند و اطلاعات مورد نیاز شنوندگان را ارائه می کنند.

خسرو خسروشاهی دوبلور بیشتر فیلم‌های آلن دلون، آمیتاب باچان و آل پاچینو آنونس این برنامه را اجرا کرده است.

علاوه بر پخش مستقیم مسابقات تیم کشورمان هر روز در برنامه " ورزش از رادیو تهران " از ساعت 18 تا 19 آخرین خبرهای جام جهانی به اطلاع مخاطبان می رسد. یکی از بخش های برنامه به معرفی یکی از تیم های حاضر در جام جهانی اختصاص دارد.

علاوه بر پخش مستقیم مسابقات تیم ملی و مصاحبه با کارشناسان و مسئولین با مخاطبان برنامه نیز گفتگو می شود، چرا که آنها مشارکت فعالی در این برنامه دارند، با مردم در خصوص مسابقات، رقابت ها، بازی تیم ملی و رضایتشان از عملکرد آن صحبت می شود.

محمد سیانکی گزارشگر و حمید رضا حصارکی کارشناس مجری این برنامه است.

ارسال نظر: